پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

7:49:46 - دوشنبه 26 بهمن 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مفسد اقتصادی کارگزاران میدان دار اصلاحات شد
از غلامحسین کرباسچی به عنوان لیدر و مرد شش انگشتی جبهه ی اصلاحات رونمایی شد.

به گزارش “دانشجو آزاد” از غلامحسین کرباسچی (که از وی با عنوان مرد هزار چهره یاد می شود) به عنوان لیدر و مرد شش انگشتی جبهه ی اصلاحات رونمایی شد. وی در این مرحله وظیفه بستن لیست اصلاح طلبان را دارد.

در تلاش برای نهایی کردن لیست اصلاح طلبان در انتخابات مجلس در تهران ، چهره‌ای که سعی می‌کند همیشه نقشی پنهان در سیاست داشته باشد ، دوباره به میدان آمده است.

نشریه صدا با تهیه ی این رپرتاژ برای غلامحسین کرباسچی در تلاش است تا در آستانه انتخابات مجلس دهم ، نقطه شروع آخرین قسمت از پروژه «رونمایی از مرد هزار چهره کارگزاران» برای اثرگذاری در ائتلاف اصلاح طلبان برای مجلس دهم باشد.

کرباسچی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ ، در نقشی متفاوت  به عنوان مرد شماره یک ستاد کروبی وارد عرصه ی انتخابات شد ، لیکن به هنگام رأی دادن به میر حسین موسوی رأی داد.!!!

حضور مرد بدنام و هزار چهره ای مثل کرباسچی (با سوابق ممتد مفاسد اقتصادی و…) در ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان!!! نشانه ی پیوند مستحکم زر و زور و تزویر برای رسیدن کرسی های مجلس شورای اسلامی است که احزاب غیر متجانس و غیر همسو را بر سر یک دیزی نشانده است.

اصلاح طلبان که طیف بسیار نامتجانسی را تشکیل می دهند به دلایل متعدد تا کنون نتوانسته اند به لیست واحد برسند و ناکامی در تهیه ی لیست واحد برای اردوگاه پاره پاره ی اصلاح طلبان ) به منزله ی مرگ سیاسی و حذف از سپهر سیاسی ایران خواهد بود؛ پس این بار جبهه اصلاحات به هر ریسمانی چنگ می زند تا از طرف مردم پس نخورد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi