پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

1:59:11 - شنبه 21 شهریور 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معتمدین به آمریکا از عاقبت مصدق عبرت بگیرند/ شکل گیری تفکر ضدصهیونیستی در دنیا اسرائیل را به زوال نزدیک می کند
دبیر جامعه اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: در زمان مصدق اعتماد به آمریکا باعث کودتای ۲۸ مرداد شد و این سرانجام اعتماد به آمریکا است.

رضا ایرانمنش در گفتگو با خبرنگار “دانشجو آزاد” در رابطه با سخنان رهبری در جمع اقشار مختلف مردم گفت: حضرت آقا فرمودند، آمریکا شیطان بزرگ است و برخی می خواهند او را به عنوان فرشته نجات کشور معرفی کنند.
دبیر انجمن اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان افزود: این حرفها از طرف کسانی مطرح می شود که به گونه ای با نظام سلطه در ارتباط بوده اند یا بواسطه درس خواندن در دانشگاههای آمریکا و غرب و یا بخاطر افکار و عقایدی که در طول سالیان بر آنها حاکم شده است.
این فعال دانشجویی با اشاره به صدمات جبران ناپذیر نفوذ آمریکا به داخل کشور اظهار داشت: اگر آمریکا از لحاظ اقتصادی، فرهنگی یا سیاسی به ایران نفوذ کند ضربات جبران ناپذیری به ما وارد می شود؛ بعد از توافق اگر راه نفوذ اقتصادی غرب به کشور ما هموار شود بخش تولیدی و اقتصادی که باید تکیه اش بر تولید و توان داخلی باشد از بین می رود و ایران تبدیل به بازاری برای فروش کالاهای شرکتهای در رکود مانده غربی خواهد شد.

معتمدین به آمریکا از عاقبت مصدق عبرت بگیرند
وی ادامه داد: در زمینه سیاسی باید به این نکته توجه کرد که در زمان مصدق اعتماد به آمریکا باعث کودتای ۲۸ مرداد شد و این است سرانجام اعتماد به آمریکا، زیرا دشمن با ما رو راست نیست در میز مذاکره حرفی را میزند و در پشت صحنه چه در اسرائیل و چه در مجلس سنا مباحث دیگری را مطرح می کند.
ایرانمنش در خصوص افرادی که آمریکا را فرشته نجات می دانند تصریح کرد: متاسفانه عده ای هستند در داخل کشور که به صورت ناخودآگاه یا مغرضانه قصد دارند این تفکر را نهادینه کنند که آمریکا فرشته نجات است در صورتیکه آمریکا قبلا امتحانش را پس داده است.
دبیر انجمن اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان با اشاره به زوال رژیم صهیونیستی عنوان کرد: مقام معظم رهبری عرض کردند در ۲۵ سال آینده اسرائیل وجود نخواهد داشت چندسال پیش نیز در یکی از سخنرانی هایشان فرمودند اسرائیل دارد به زوال خود نزدیک می شود.
این فعال دانشجویی اذعان داشت: جهانیان همه روزه شاهد جنایات رژیم صهیونیستی برعلیه مردم بیگناه هستند و تفکر استکبارستیزی در بین مردم سراسر کشورها نسبت به اقدامات این رژیم جعلی در حال شکل گیری است و نمونه آن هم کمپین مردم انگلیس برای محاکمه نتانیاهو است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: نسل کشی صهیونیستها و شکل گیری تفکر ضد صهیونیست در دنیا قطعا مانعی برای ادامه حیات آنها خواهد بود و همگان بر این باورند که روزی خواهد آمد که اسرائیلی وجود نخواهد داشت.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi