پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

17:18:00 - پنجشنبه 6 شهریور 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی: فیلم های ماهواره ای سبک زندگی اسلامی ما را هدف گرفته اند / ایران هفتمین رتبه مصرف کننده لوازم آرایشی در دنیاست
معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی گفت: فیلم های ماهواره ای سبک زندگی اسلامی ما را هدف گرفته اند

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از بسیج دانشجویی از مشهد مقدس، امیر وجدانی صبح امروز در همایش معضلات فرهنگی در دوره طرح ولایت استانی دانشجویان بسیجی کرمان در مشهد مقدس با اشاره به اهداف بسیج دانشجویی  اظهار داشت: آرمان خواهی ، عدالت خواهی و مطالبه گری اهداف بسیج دانشجویی است.
وی با اشاره به فعالیت دانشجویان بسیجی در عرصه های مختلف افزود: اولین فضایی که بسیج دانشجویی در آن فعالیت می کند علم  و دومین فضا، فضای جهادی است.
وجدانی گفت: سومین حوزه فعایت یک دانشجوی بسیجی عرصه سیاست و چهارمین عرصه عرصه فرهنگی است
معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی با تاکید بر فعالیت دانشجویان بسیجی در عرصه فرهنگی گفت: متاسفانه کم اثرترین حوزه اقدام بسیج دانشجویی حوزه فرهنگی است که باید در این عرصه تلاش فراوانی صورت بگیرد.
وجدانی با اشاره به توطعه های آمریکا بر علیه نظام اسلامی ایران در طول ۳۵ سال گذشته گفت: اولین اقدام آمریکا بعد از جنگ تحمیلی ،بلوکه کردن اموال ایران بود وامروز به دنبال راه اندازی جنگ قومی در کشورهای اسلامی است.
وی با اشاره به جنگ ۸سال دفاع مقدس گفت: امروز پیچیده ترین و پرهزینه ترین و سخت ترین جنگ ما با نظام لیبرال دموکرات حوزه فرهنگ است .
وجدانی افزود:  بیشترین صدمات را در حوزه فرهنگ خورده ایم به دلیل اینکه ما در حوزه فرهنگ متخصص کم داریم.
معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان بر علیه کشورمان گفت: فیلم های ماهواره ای سبک زندگی اسلامی ما را هدف گرفته اند.
وی با اشاره به دشمن امروز جوانان ودانشگاهها را هدف قرار داده است افزود: برای یک فیلم ساخته  در هالیوود میلیاردها هزینه می شود ولی بهترین فیلم هالیوود را با اندکی هزینه می توان تهیه کرد.
وجدانی افزود:ایران هفتمین رتبه مصرف کننده لوازم آرایشی در دنیاست و مواد مخدر نوپدیدی که در ایران هست معمولا اثر تخریبی آن هزار برابر مواد سنتی است.
معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی گفت:حضرت امام خمینی(ره): وظیفه دانشجوی بسیجی را ؛ پاسخگویی مسائل اعتقادی دیگر بسیجی ها ،جلوگیری از نفوذ جریان های غربی در دانشگاه ها،حل مسائل اعتقادی مردم می دانند.
وجدانی افزود: نگاه فرهنگی در کشور باید با رویکرد آسیب شناسانه باشد وخاکریز حوزه فرهنگ در جنگ نرم و سخت متفاوت است براین اساس با نگاه استراتژیک در حوزه فرهنگ، مسائل باید هوشمندانه  رصد کرد.
انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi