پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:18:02 - دوشنبه 22 دی 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مطهری بدنبال جوسازی و بزرگ کردن خودش است/ دغدغه او وهابیت است/ وی جزئی از سناریوی فتنه جدید است
نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی گفت: مطهری بدنبال جوسازی و بزرگ کردن خودش است، دغدغه او وهابیت است.

حسین فتاحی نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با “دانشجو آزاد” در رابطه با سخنان روز گذشته علی مطهری در صحن مجلس گفت: حرفهای مطهری تازگی ندارد، همانطور که می دانید شورای عالی امنیت ملی بالاترین تصمیم گیرنده در مسائل امنیتی کشور است و وقتی چنین مرجعی تصمیم بر حصر سران فتنه گرفته، تصمیم لازم الاجراست تا اینکه خود شورا این تصمیم را لغو کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مطهری به دنبال جوسازی و بزرگ کردن خودش از راه نامشروعی است که به هیچ وجه مصالح نظام و مردم را در نظر نمی گیرد.

فتاحی ادامه داد: مطهری می خواهد جنجال درست کند، وی قبلا هم این مباحث را مطرح کرده حتی به حضور رهبری رفته و ایشان نیز پاسخ او را داده اند اما سوال این است که چرا باز وی از تریبون مجلس این مباحث را مطرح می کند؟

نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی افزود: آیا در کشور ما هیچ مسئله مهم دیگری که در مجلس مطرح شود وجود ندارد، دغدغه های امروز مردم بحث اقتصاد و اشتغال و بودجه و مسائل هسته ای است یا بحث حصر سران فتنه؟

وی گفت: از مباحث دیگری که مطهری مطرح کرد این بود که بیان داشت، وقتی غیرمعصوم جای معصوم بنشیند جامعه به فساد کشیده می شود، علی مطهری همه حکومتها را فاسد می داند و از وهابیت حمایت می کند و در واقع دغدغه وی وهابیت است.

حسین فتاحی در رابطه با هدف مطهری از طرح چنین مباحثی گفت: به نظر بنده سناریوی فتنه جدیدی در حال شکل گیری است و علی مطهری جزئی از این سناریوست و هدف آنها ایجاد فتنه آینده در انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان است.

نماینده مردم شهربابک در پایان عنوان کرد: امروزه مسائل مهمی در کشور مطرح است از جمله بحث بودجه، تحریمها، هسته ای، مشکلات اقتصادی، بیکاری جوانان و… که اینها باید دغدغه نمایندگان مجلس باشند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi