پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

6:39:11 - سه شنبه 3 دی 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نمابنده ولی فقیه در استان کرمان:
بسیج دانشجویی؛ تشکلی مادر در دانشگاه است/ مطالبه گری ها باید هوشمندانه باشد
امام جمعه کرمان گفت: بسیج دانشجویی باید تشکل های دیگر را در بر گیرد؛ لذا نوع مطالبه گری و ورود به مباحث باید محاسبه شده و هوشمندانه باشد.

به گزارش “دانشجو آزاد” حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی شامگاه گذشته در نشست صمیمانه با جمعی از دانشجویان بسیجی استان کرمان ضمن تشکر از حضور دانشجویان که مسائل و دغدغه هایشان را بی پرده بیان کردند گفت:بسیج دانشجویی متشکل از همه ی تشکل ها و جنبش های دانشجویی است که می تواند دانشگاه را در خط رهبری پیش ببرد و رسالت آن در دانشگاه بیش از هر تشکل دیگر دانشجویی است.

وی با بیان اینکه هرکس به اندازه ی هدفش در رویکرد ها موثر است تصریح کرد: آرمان‌های انقلاب، خط رهبری و دفاع از ارزش‌های اسلامی در دانشگاه باید تقویت شود که هزینه این تفکر و رویکرد قطعا سنگین است اما باید همواره در این راه اسلامی ثابت‌قدم بود.

علیدادی سلیمانی بسیج دانشجویی را به عنوان یک تشکل مادر در دانشگاه دانست و تاکید کرد: بسیج دانشجویی باید تشکل های دیگر را در بر بگیرد لذا نوع مطالبه گری و ورود به مباحث باید محاسبه شده و هوشمندانه باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه انقلاب در فضایی پیروز شد که سه مسئله اساسی روبه‌روی آن بود اظهار کرد: دشمنان انقلاب دست از دشمنی خود برنداشتند و حجم دشمنی آنها بیشتر و قوی‌تر هم شده است.

وی در ادامه افزود: اگر ما می‌خواستیم در مقابل استکبار و زورگویان عالم تسلیم شویم انقلاب نمی‌کردیم و دشمنان نظام و انقلاب هشت سال جنگ ناجوانمردانه را بر ما تحمیل کردند.

علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه ما هیچ وقت دنبال جنگ نبودیم و از راه‌اندازی جنگ‌ها استقبال نمی‌کنیم افزود: اگر جنگی بر ما وارد شد با تمام توان در آن جنگ وارد می‌شویم و مقاومت خواهیم کرد همان گونه که در هشت سال دفاع مقدس پیروز شدیم.

امام جمعه کرمان ادامه د اد: دشمن بعد از شکست در جنگ سخت مقابل کشور ما نقشه‌های خود را تغییر داده است لذا دفاع بازدارنده در همه حوزه‌ها امروز در دستور کار کشور است و اگر امروز این حوزه را خوب مدیریت کنیم انقلاب ما پیشرفت خواهد کرد و عقب‌نشینی در برابر دشمن نقطه آسیب انقلاب است.

وی با بیان اینکه ما در حوزه نظامی آنقدر خوب عمل کردیم که دشمن دیگر فکر جنگ سخت را با ما نمی‌کند گفت: در سایر حوزه‌ها هم باید مانند حوزه نظامی به نقطه‌ای برسیم که در مقابل تهدیدات دشمن بازدارنده باشد.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه حق طبیعی دانشجو است که پرسشگر باشد تاکید کرد: ما نمی‌توانیم نسبت به هم بی‌تفاوت باشیم اما نباید انتقادات به‌گونه‌ای باشد که به نفع دشمنان نظام و انقلاب تمام شود.

وی با تاکید بر اینکه هر حرفی را نمی‌توان در هر جلسه‌ای بیان کرد گفت: خطبه نماز جمعه بسیار اهمیت دارد اما بیان بعضی از حرف‌ها به مصلحت نظام و انقلاب نیست که بی پرده و برای عموم باز گو شود.

نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: بعضی‌ها منتظر هستند تا با یک جمله حرف یک کشور را به هم می‌ریزند لذا انقلاب پر است از دشمنان بیرونی و داخلی که اصل نظام اسلامی را هدف قرار داده اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه در گام دوم انقلاب قرار داریم و دانشجویان و دانشگاه‌ها رسالت سنگینی به‌عهده دارند افزود: هیئت اندیشه‌ورز جوانان را تشکیل دادیم و از ظرفیت جوانان باید استفاده کرد و جوانان مومن، انقلابی و دغدغه مند باید در این هیئت حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

تنظیم: هدیه یوسفی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi