پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:53:57 - سه شنبه 9 تیر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مشهودترین عنایت شهید به بنده آرامش درونی ام بود/ مطالعه با بصیرت زندگی شهدا تاثیر بسزایی بر روی جوانان خواهد داشت
نویسنده کتاب مرهم دیدار گفت: مشهودترین عنایت شهید به بنده آرامش درونی ام بود.

شهین تاج الدینی در گفتگو با خبرنگار “دانشجو آزاد” در رابطه با چرایی نگارش کتاب مرهم دیدار خاطرات دانشجوی شهید کیانی گفت: اینکه توفیق حاصل شد به این مسیر بروم در وهله اول لطف پروردگار بود و سپس اینکه من قبل از این کتاب کار دیگه ای هم داشتم و زندگینامه سردار شهید سید محمد علی ابراهیمی را نوشته بودم پس به تصمیم بسیج دانشجویی پیشنهاد این کار به من داده شد و قرعه فال به نام من زده شد.

نویسنده کتاب “مرهم دیدار” ادامه داد: با اینکه احساس عجز می کردم در این زمینه و واقعا در قبال شخصیت شهدا انسان احساس ناتوانی می کند اما ازجهتی هم احساس وظیفه کردم که شاید این کوچکترین قدمی هست که می توانم در مسیر اهداف شهدا بردارم.

وی با اشاره به فرصت کوتاه در نگارش این کتاب عنوان کرد: بنده برای رساندن پیام شهدا به جامعه با کمال میل و افتخار این کار را قبول کردم؛ البته چون خیلی فرصت تنگ بود یک مقدار کار با عجله انجام شد.

تاج الدینی افزود: حدود ۶ ماه مشغول انجام این کار بودیم که الحمدالله به این شکل از آب در آمد و امیدواریم مورد رضایت خداوند و خود شهید کیانی و جامعه باشد و جوانان بتوانند پند لازم را از رفتار و گفتار و منش شهید کیانی بگیرند.

نویسنده خاطرات شهید محمدکاظم کیانی در خصوص عنایات شهید به خود تصریح کرد: من میتوانم بگویم مشهودترین عنایت شهید آرامشی بود که به من می داد و با همه عجله ای که برای کار داشتم و با تمام گرفتاری هایی که امروز در اکثر زندگی ها مشهود است اما جدا احساس آرامش می کردم.

وی با اشاره به آرامش درونی هنگام انس با شهید اظهار داشت: تا با شهید بودم و با رفتار و کردار شهید مانوس بودم تا با گفته های شهید مانوس می شدم آرامش خاصی داشتم و مطمئنم شهدا نادیده نمی گیرند و من یک قراردادی با شهید دارم که قطعا ایشان بی توجه نخواهند بود.

شهین تاج الدینی اذعان کرد: شهید کیانی کسی بود که از کوچکترین موردی که از دستش بر می آمد و باید کمک می کرد در تنگ ترین فرصتها استفاده می کرد پس نمی شود مارا که به عشق شهید کیانی قدم بر داشتیم نادیده بگیرند قطعا عنایاتی داشته اند.

نویسنده “مرهم دیدار” در رابطه با شیرین ترین خاطره از شهید کیانی تشریح کرد: تمام کتاب را صفحه به صفحه و خط به خط برای من شیرین، ارزشمند بود و در ذهن من ماندگار بود؛ اما چیزی که خیلی خاص بود خاطره حاج عباس کیانی، پدر شهید در رابطه با ماجرای شفا گرفتن سوختن و مجروحیت پسرش است.

وی در ادامه گفت: سینه شهید طوری سوخته بود که استخوانهای سینه اش پیدا بود و دکترها قطع امید کرده بودند و امام زمان او را شفا داد؛ این شیرین ترین خاطره من از این کتاب بود.

تاج الدینی با اشاره به نشر خاطرات شهدا ابراز داشت: تاثیر و پیام نشر خاطرات شهیدان روی جوانان امروز که دوران دفاع مقدس را درک نکردند بسیار زیاد است اما وقتی که واقعا با عشق و ارادت به شهید مطالعه شود؛ البته در صورتیکه عشق به شهادت وجود داشته باشد و اینکه چه کسانی در این فضا هستند، وقتی زندگی شهید را مطالعه می کنم واقعا تاثیر گذار خواهد بود.

نویسنده “مرهم دیدار” در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که همگی رهرو راه شهیدان باشیم و هر کدام به اندازه ای که می توانیم در راه شهدا گام برداریم و شرمنده شهدا نباشیم.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi