پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:16:36 - یکشنبه 10 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مس کرمان غیرتت و نشون بده / حقانیت مس در زمین بازی مشخص میشود نه کمیته انضباطی
دیدار برگشت پلی آف لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بین تیم های مس کرمان و استقلال خوزستان که امروز در ورزشگاه باهنر کرمان از ساعت ۱۷:۳۰ انجام می شود رایگان اعلام شد.

به گزارش “دانشجو آزاد”؛ به نقل از “ورزش خبر” دیدار برگشت پلی آف لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بین تیم های مس کرمان و استقلال خوزستان  که امروز برابر با ۱۰ خرداد در ورزشگاه باهنر کرمان انجام می شود رایگان اعلام شد. 

طبق اعلام روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان درهای استادیوم باهنر کرمان از ساعت ۱۶ به روی علاقه مندان باز خواهد شد و دیدار این دو تیم راس ساعت ۱۷:۳۰ به قضاوت یداله جهانبازی آغاز می شود.
دیداری که اوج هیجان چند سال اخیر را برای کرمان رقم میزند , دیداری که قبل از اعلام حکم برائت مس کرمان از سوی کمیته انضباطی میتواند دهان بسیاری از بدخوان را ببندد و مس میتواند با درخشش در این بازی خط بطلانی بر تمام یاوه گوییهای چند روز اخیر بکشد و نشان دهد که ایستادن در مقام دوم جدول تنها از لیاقت این تیم بوده است .


هوادران مس می آیند تا نشان دهند این تیم لیاقت حضور در لیگ برتر رادارد , از صحبتهای همه بازیکنان و مربیان مس هم اینطور بر میآید که تصمیم گرفته اند امروز حقانیت خود را به اثبات برسانند و همه بازکنان دست در دست هم بر روی دست هواداران به لیگ برتر به لیگ برتر صعود کنند .


 امروز ایستگاه پایانی مس است و دیگر بعد از این جای هیچ عذر و بهانه ای نیت . بازیکنان و کادر فنی باید امروز غیرت خودرا نشان دهند تا جوان کرمانی در این ایام مبارک از کرمانی بودن خود به خود ببالد .


با امید پیروزی و صعود به لیگ برتر

انتهای خبر/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi