پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

1:49:08 - سه شنبه 7 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مس کرمان طعم اولین امتیاز خارج از خانه را با ۱۰ بازیکن چشید
مس کرمان در هفته هشتم رقابتهای لیگ دسته یک موفق شد اولین امتیاز خارج از خانه خود را به دست آورد .

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از “ورزش خبر ” در آغاز هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر تیم مس کرمان به ورزشگاه صنایع دفاع به دیدار تیم پارسه رفت و در پایان موفق شد تا اولین امتیاز خود را در خارج از خانه پس از هفت هفته بدست آورد .


در این دیدار که از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه صنایع دفاع  تیم پارسه آغاز شد تیم مس کرمان بازی را خوب آغاز کرد و در همان دقیقه ۹ موفق شد با گلزنی میلاد پور صف شکن بازیکن سابق همین تیم پارسه از حریف خود پیش بیفتد  اما گویا شاگردان بگوویچ به خود باوری در زمینه پیروزی در خانه حریف دست نیافته اند و در همان نیمه اول گل تساوی را از سجاد عشوری و در دقیقه ۳۳ دریافت کردند . بازی در نیمه اول با همان نتیجه به اتمام رسید.


 در نیمه دوم نیز بازی بدون هدف از سوی هر دو تیم ارائه شد تا در دقیقه ۸۰ با اخراج علی یونسی تیم مس کرمان ۱۰ نفره شد اما زور پارسه به مس کرمان نرسید و نتوانست در ادامه بازی را به سود خود تمام کند و در پایان دو تیم به نتیجه تساوی رضایت دادند .


با این تساوی مس کرمان ۱۳ امتیازه شد و در رده ششم جدول رده بندی جای گرفت , جاییکه فشار سنگین تعداد زیادی همسایه را در جدول  احساس میکند .

بر چسب ها: , ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi