پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:07:08 - سه شنبه 8 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مس کرمان به پلی آف رفت و نساجی تا سال آینده به خانه
تیم فوتبال مس کرمان با تساوی در هفته‌ی آخر رقابت‌های لیگ دسته اول کشور برابر تیم آلمینیوم هرمزگان، صعود خود به مرحله‌ی پلی‌آف رقابت‌های لیگ دسته یک کشور را مسجل کرد.

به گزارش  “دانشجو آزاد “به نقل از ورزش خبر ؛  دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که تیم آلمینیوم با آرامش کامل به زمین آمد و این تیم نه دغدغه‌ای برای سقوط داشت و نه شانسی برای صعود، در مقابل مس کرمان، با توجه به موقعیت خود در جدول از شانس زیادی برای صعود به پلی‌آف برخوردار بود اما در این بازی می‌بایست به گونه‌ای نتیجه بگیرد که با توجه به نتیجه‌ی بازی نساجی و گیتی‌پسند، صعود خود را به مرحله‌ی پلی‌آف بازی‌ها قطعی کند.

بازی با حملات پراکنده  دو تیم بر روی دروازه ها ادامه داشت در حالی که بیشتر حواس مسی ها به بازی نساجی بود تا جاییکه با رسیدن خبر عقب افتادن تیم نساجی از تیم گیتی‌پسند، انگیزه‌های تیم مس در نیمه‌ی دوم برای زدن گل بیشتر شد و این تیم ۴۵ دفیقه‌ی دوم را با موقعیت شوت باقری به سمت دروازه‌ی حریف آغاز کرد. ضربه‌ای که البته درست به جایی شلیک شد که دروازه‌بان آلمینیوم حضور داشت.

در دقیقه‌ی ۷۷ همه چیز برای راحت شدن خیال مس فراهم شد و روح‌الله باقری با ضربه‌ی سری که روانه‌ی دروازه‌ی حریف کرد، تمام کرمان را برای شادی گل نیم‌خیز کرد اما با بدشانسی محض، این توپ به تیر دروازه‌ی آلمینیوم خورد تا بازهم در این بازی جذاب گلی روئیده نشود.

بازی با نتیجه ۰-۰ ادامه داشت تا جاییکه در دقایق پایانی سنگچولی و تیر دروازه به کمک مس آمدند تا کرمانیهایی که به ورزشگاه آمده بودند با خوشحالی ورزشگاه را ترک کنند .

با ثبت این نتیجه تیم مس کرمان در پایان این بازی به هدف خود در دور برگشت بازی‌های لیگ دسته اول رسید و صعودش را به مرحله‌ی پلی‌آف قطعی کرد. تیمی که در ابتدای بازی‌های دور برگشت فقط ده امتیاز داشت و در رده‌ی یکی مانده به آخر جای گرفته بود، با کسب امتیازهای کافی حالا در رده‌ی دوم جدول قرار می‌گیرد و با صعود به پلی‌آف تا لیگ برتر فقط دو گام دیگر فاصله دارد…..

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi