پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:56:49 - دوشنبه 4 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مس برای لیگ برتر به برادر خود هم رحم نکرده است اسقلال اهواز که جای خود دارد
شاگردان میثاقیان امروز در ساعت ۱۸ آماده خلق حماسه ای در مقابل یاران ویسی هستند .

به گزارش “دانشجو آزاد ”  به  نقل از “ورزش خبر ” مس کرمان که با صعود به این مرحله به نوعی از هفت خان عبور کرده است  امروز برای تکمیل حماسه آفرینی خود آبی پوشان اهوازی را در مقابل خود میبند .

 

شاگردان عبدالله ویسی با  قرار گرفتن در رده چهاردهم جدول لیگ برتر برای بقا باید امروز پذیرای لاله های نارنجی کرمان باشند تمی که برای بازگشت به لیگ برتر حتی برادر کوچک خود را نیز قربانی کرده است و اکنون منتظر است تا با پیروزی بر استقلال اهواز علاوه بر طی نمودن نیمی از راه لیگ برتر به تمامی بدخوانی که تاکنون برای ضربه زدن به مس هیچ کوتاهی نکردند , جواب دندان شکنی بدهد .

 

اکبر میثاقیان که قبلا با تیم‌های شمشک نوشهر، شهرداری تبریز، آلومینیوم هرمزگان و پدیده مشهد توانسته است به لیگ برتر صعود کند و در این زمینه رکورد دار محسوب می‌شود امروز در انتظار خلق شگفتی دیگریست تا علاوه بر شاد کردن دل تمام کرمان نام خود رادر تاریخ فوتبال کشور جاودانه کند .

 

بازیکنان مس به خوبی می‌دانند که بهرحال برابر یک تیم لیگ برتری قرار می‌گیرند که دو بازیکن ملی‌پوش را هم در ترکیب دارد. با توجه به سقوط تیم نفت مسجد سلیمان به لیگ یک، عدم صعود نفت آبادان به لیگ برتر و سقوط استقلال اهواز به لیگ دو، شاید برای فوتبال خوزستان به شدت سنگین باشد که شاهد یک ناکامی دیگر برای فوتبال خود باشد و از همین رو تا بن دندان مسلح با استقلال صنعتی برابر مس کرمان حاضر می‌شود. اما در مقابل همه‌ی این‌ها مسی حضور دارد که به سلاح غیرت مجهز است و برای شادی دل مردمان یک استان تا .سرحد جان تلاش می‌کن

 

لازم به ذکر است بازی برگشت دو تیم روز یکشنبه دهم خرداد در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار می‌شود.

بر چسب ها: ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi