پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:39:30 - سه شنبه 29 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسابقات استانی «دومینو» با حضور ۱۰تیم دانشجویی در پیام نور مرکز کرمان آغاز شد.
نخستین دوره مسابقات «دومینو» در سطح دانشگاه‌های استان کرمان، با حضور ۱۰تیم در دانشگاه پیام نور مرکز کرمان در حال برگزاری است.

به گزارش “دانشجو آزاد “محمود فرهادیان سرپرست دانشگاه پیام نور مر کز کرمان در افتتاحیه این مسابقات اظهار داشت:برگزاری مسابقات در سطح دانشگاه می تواند زمینه رشد خلاقیت های و بروز استعدادهای دانشجویان رافراهم نماید.

محمود فرهادیان تاکید بر مورد توجه قرار دادن سه اصل تحصیل؛تهذیب و ورزش که از سوی مقام معظم رهبری عنوان شده افزود:برگزاری مسابقات ورزشی استانی دانشجویان موجب انتقال تجارب ورزشی و باعث دلگرمی و تشویق بدنه دانشجویی دانشگاه ها برای حضور در فعالیت و مسابقات ورزشی کشوری می شود.

وی گفت: نخستین دوره مسابقات «دومینو» در سطح دانشگاه‌های استان کرمان، به مدت دو روز به منظور ایجاد و توسعه خلاقیت و پرورش قوای ذهنی دانشجویان در دانشگاه پیام‌نور کرمان برگزار می‌شود.

سرپرست دانشگاه پیام نور مر کز کرمان تصریح کرد:  ایجاد روحیه مشارکت و کار گروهی در دانشجویان و کمک به ظهور و شکوفایی ابتکار و خلاقیت ایجاد رقابتی مفید و سالم و همچنین ایجاد بستر مناسبی درجهت شکوفایی استعدادهای هنری دانشجویان ،از اهداف اصلی این مسابقات است.

گفتنی است: در این مسابقات ۱۰تیم از دانشگاههای پیام نور ،آزاد ،وشهید باهنر کرمان حضور دارند وبه مدت دو روز به رقابت می پردازند.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi