پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

4:20:31 - شنبه 15 شهریور 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان: ساخت ۱۰ مسجد توسط دانشجویان جهاد گر بسیجی دانشگاههای کرمان/ تحویل ماهواره در روستاهای جنوب کرمان با ترویج سبک زندگی اسلامی
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان: ساخت ۱۰ مسجد توسط دانشجویان جهاد گر بسیجی دانشگاههای کرمان/ تحویل ماهواره در روستاهای جنوب کرمان با ترویج سبک زندگی اسلامی

به گزارش “دانشجوآزاد ” به نقل از بسیج دانشجویی ناصر بهروزبا اشاره به اهداف اردوهای جهادی اظهار داشت: محرومیت زادیی در مناطق روستایی ،تبیعت از فرامین رهبری ،خدمت به محرومان، جهاد با نفس و تربیت نیروهای جوان هم طراز با انقلاب برای قبول مسئولیت در آینده، از اهداف اردوهای جهادی است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال بنام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» توسط رهبر انقلاب افزود: محور اصلی فعالیت دانشجویان بسیجی در اردوهای جهادی امسال، ترویج سبک زندگی اسلامی، فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی است:

اردوهای جهادی در عرصه های مختلف عمرانی، آموزشی و فرهنگی در عرصه بهداشت و درمان وترویج کشاورزی توسط دانشجویات بسیجی انجام می شود.

بهروز افزود: این اردوها در روستاها و مناطق دورافتاده سبب شده که امکاناتی مانند مدرسه، مسجد، آب و برق و غیره به خصوص مسائل فرهنگی … در آنجا فراهم آید که این موضوعی ارزشمند است.

حضوربیش از ۶۵۰۰دانشجو ی بسیجی در اردوهای جهادی تابستان امسال

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: ۱۳۶ گروه جهادی در طی ۵ مرحله ،با حضور بیش از ۶۵۰۰دانشجو در قالب گروههای تخصصی بر مبنای کار اقتصاد مقاومتی به مناطق محروم استان اعزام شده اند.

بهروز با اشاره به فعالیت دانشجویان در زمینه ترویج کشاورزی و فرهنگ کار وتلاش در روستاها افزود: دانشجویان با فعالیت در این غرصه باعث زنده کردن کار اقتصادی روستاها وجلوگیری از مهاجرت جوانانم به شهر هاا شده اند .

تحویل ماهواره در روستاهای جنوب کرمان با ترویج سبک زندگی اسلامی

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی در مناطق محروم توسط دانشجویان جهاد گر بسیجی در اردوهای جهادی باعث شده است، که بعضی از مردم ماهواره خود را تحویل دهند

بهروز افزود:در عرصه پزشکی ،تیم های تخصصی و عمومی ،تیم های دندان پزشکی و مراقبت های خانواده ومامایی به مناطق محروم روستایی اعزام شدهاند که در حال انجام فعالیت هستند.

ساخت ۱۰ مسجد توسط دانشجویان جهاد گر بسیجی دانشگاههای کرمان

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان با اشاره به فعالیت دانشجویان بسیجی در عرصه عمرانی گفت :ساخت ۳ خانه عالم ۱۰مسجد ۵ طرح آب رسانی ،ساخت وساز خانه مستمندان از مهمترین فعالیت های عمرانی دانشجویان بسیجی در اردوهای جهادی امسال است.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi