پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:11:44 - سه شنبه 8 مرداد 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
با بر پایی مراسمی؛
مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان کرمان معرفی شد
در پی مراسمی که در دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد حجت السلام والمسلمین ابوذر عرب به عنوان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان کرمان معرفی شد و از زحمات حجت السلام والمسلمین سید محمدحسین قنادزاده تشکر و قدردانی به عمل آمد.

به گزارش “دانشجو آزاد”عباس توان رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان محلی بسیار مهم است زیرا شخصیت معلمین در این دانشگاه شکل و میگیرد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حجت السلام قناد زاده  عنوان کرد: ایشان در مدت حضور خود در این دانشگاه فعالیت های بسیار موثری در راستای رشد و سعادت دانشجویان و معلمین انجام دادند

توان در ادامه افزود: بسیار خرسندیم که در خدمت  حجت السلام عرب به عنوان نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان کرمان هستیم .

حجت اسلام والمسلمین صباحی مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان کرمان اظهار کرد: یکی از مهمترین وظایف نمایندگان در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری مطالبه گری دغدغه های مقام معظم رهبری است و این وظیفه سنگینی است که بر عهده نمایندگان گذاشته شده است.

در ادامه ی مراسم حجت السلام قناد زاده گزارشی از عملکرد خود در طی دوران مسئولیت خود در این دانشگاه مطرح کرد: تاسیس اولین حوزه نور در دانشگاه فرهنگیان استان کرمان که در همان دوره اول ۱۲۰ دانشجو عضو آن شدند.

وی تصریح کرد: در طی سال هایی که مسئولیت برعهده داشتم  توانسته ایم در راستای صحبت های مقام معظم رهبری تمامی کانون ها و انجمن های فعال در دانشگاه فرهنگیان را همسو و هم راستا با اهداف انقلاب اسلامی شکل دهیم.

حجت اسلام عرب نیز ضمن تشکر و قدردانی از زحمات حجت السلام قناد زاده ابراز امیدواری کرد و افزود:امید است تا  با همکاری تمامی مسئولین دانشگاه از جمله دکتر توان ریاست دانشگاه بتوانیم  در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری فعالیت خود را به خوبی در دانشگاه فرهنگیان به سر انجام برسانم.

در  پایان این مراسم با اهدا لوح و هدایایی از حجت السلام قناد زاده به پاس خدمات ارزشمندشان در دانشگاه فرهنگیان تقدیر و تشکر به عمل آمد و همچنین حکم حجت السلام عرب به عنوان مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان به وی اعطا گردید.

 

انتهای پیام/ی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi