پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:52:53 - سه شنبه 28 بهمن 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئولین لطفا به جز چشم به آسمان دوختن گام دیگری هم در قبال خوزستان بردارید
گرد و غبار غلیظ خوزستان را در بر گرفته؛ آنقدر که از آسمان خاک می‌بارد، امور روزمره مختل شده، نفس‌ها به شماره و سلامت عموم به خطر افتاده، نفس کشیدن بار دیگر برای هموطنان خوزستانی آرزو شده است.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ گرد و غبار غلیظ خوزستان را در بر گرفته؛ آنقدر که از آسمان خاک می‌بارد، امور روزمره مختل شده، نفس‌ها به شماره و سلامت عموم به خطر افتاده، نفس کشیدن بار دیگر برای هموطنان خوزستانی آرزو شده؛ در روزهای دفاع مقدس رژیم بعثی با حملات شیمیایی نفس های مردم این خطه را به شماره انداخته بود و امروز هم ریزگردها؛ نفس مردم خوزستان را گرفته!

خوزستان این روزها خوزستان خاکی و بی‌صدایی‌ست که گویی هیچ فریادرسی ندارد. در عملکرد مسئولان و نمایندگان مردم در قبال این اوضاع وخیم، قصور و کوتاهی به وضوح مشهود است چراکه اگر غیر از این بود، حالا اخبار پر شده بود از سفر مسئولان به منطقه برای بازدید از حال و روز ساکنان دیاری که از دل خاکش ثروتی بی‌همتا استخراج می‌شود ولی بر خاکش عده‌ای زندگی می‌کنند که سهمشان از منافع آن ثروت، خاک خوردن شده است

ولی هیچ بحرانی شناسایی نشده که برای رفع و رجوعش، کارگروه شکل گیرد، دولت و مجلس جلسه اضطراری تشکیل دهند، تیم‌های امدادی به منطقه اعزام شوند و…!
مگر می‌شود درد روزافزون مردم خوزستان را دید و دست کم به قدر تشکیل کارگروه‌های بحران در دولت و مجلس یا تصویب مصوبات و اختصاص بودجه برای یافتن راهکار برون رفت از این بحران هم کاری نکرد و منتظر ماند تا آسمان خوزستان خود به خود پاک شده و مطالبات بحق خوزستانی‌ها تا فرا رسیدن موج بعدی گرد و غبار فروکش کند.

خانم ابتکار قدم رنجه بفرمایید به خوزستان؛ آقای رئیس جمهور لطفا توجه! آقای رئیس جمهور؛ اشتغال و ارزانی و پیشرفت اقتصادی پیشکشمان؛ جان هموطنانمان را دریابید. باید سنگ از آسمان ببارد تا مسئولین سفری به خوزستان داشته باشند.

دعای همه ملت ایران است که بارش رحمت الهی غبار را از چهره این شهر بشوید ان شاء الله؛ اما مسئولین مربوطه لطفا به جز چشم به آسمان دوختن گامی دیگر نیز بردارید.

به امید روزی که اولین و اساسی ترین نیاز زندگی یعنی نفس کشیدن به دیار دلاوری ها بازگردد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi