پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:21:46 - سه شنبه 13 مرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئولان با اردوهای جهادی همکاری نمی‌کنند
مسئول اردوهای جهادی شهرستان عنبرآباد گفت: متاسفانه مسئولان شهرستان از شهرداری تا آموزش و پررورش با گروه‌های جهادی همکاری نمی‌کنند و این باعث ایجاد مشکلات فروانی در مسیر انجام کارهای خیرخواهانه این گروه‌ها شده است.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از خبرگزاری دانشجو، زینب مشایخی صبح امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با اردوهای جهادی دانشجویان عنبرآبادی گفت: اردوهای جهادی شهرستان عنبر آباد از دو روز گذشته در قالب فعالیت های عمرانی؛ پزشکی و اقتصاد مقاومتی و در گروه های خواهران و برادران آغاز شده است.

مسئول اردوهای جهادی شهرستان عنبر آباد با اشاره به اینکه فعالیت های جهادی در روستاهای مردهک و کوه زر آغاز شده و در حال انجام است، تصریح کرد: برنامه های جنبی ای نیز در زمینه های دیدار با خانواده های شهدا؛ حلقه های تربیتی صالحین و جلسات آسیب شناسی ماهواره نیز برگزار خواهد شد.

وی افزود: متاسفانه مسئولان شهرستان از شهرداری تا آموزش و پررورش با گروه های جهادی همکاری نمی کنند و این باعث ایجاد مشکلات فروانی در مسیر انجام کارهای خیرخواهانه این گروه ها شده است.

مشایخی ابراز امیدواری کرد که گروه های جهادی بتوانند در مسیر محرومیت زدایی و عمران و آبادی روستاهای محروم جنوب استان کرمان موثر واقع شوند.

 

بر چسب ها:
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi