پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:43:05 - سه شنبه 30 تیر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مراکز نظامی همانند ناموس یک کشور هستند/ حمله به عراق پس از بازدید نظامی صورت گرفت
دبیر جامعه اسلامی دانشگاه آزاد کرمان گفت: تیم مذاکره کننده و وزارت امور خارجه باید در نظر داشته باشند که طرف‌های مقابل ما کسانی هستند که سال‌ها با ایران دشمن بودند و این مسئله بازدید نظامی را در گذشته روی کشوری مثل عراق انجام دادند.

به گزارش “دانشجو آزاد به نقل از «خبرگزاری دانشجو» ، محمدعلی سعادتی در رابطه با قطعنامه پیشنهادی امریکا به شورای امنیت سازمان ملل گفت: مراکز نظامی همانند ناموس یک کشور هستند که باید امنیت آنها تامین وحفظ شود.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان ادامه داد: کشور ایران و بخصوص دولتمردان و تیم مذاکره کننده و وزارت امور خارجه باید در نظر داشته باشند که طرف های مقابل ما کسانی بوده اند که سالها با ایران دشمن بودند و این مسئله بازدید نظامی را سابقا روی کشوری مثل عراق انجام دادند که با بدست آوردن اطلاعات کاملی از تجهیزات و راهکار های نظامی کشور عراق زمینه حمله موفقی به عراق را در اختیار گرفتند.

وی گفت: در حال حاضر این برنامه ای است که برای کشور ایران در نظر گرفتند که ما امیدوار هستیم این اتفاق صورت نگیرد؛ چرا که ظریف طی صحبت های خودشان اظهار داشتند که ما بازدید از مراکز نظامی را در دستور کار نداریم؛ اما کشور های طرف مذاکره کننده روی این مسئله تاکید و اصرار زیادی دارند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi