پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

18:26:44 - دوشنبه 18 آذر 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
به مناسبت روز دانشجو؛
مراسم بزرگ داشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد واحد کرمان برگزار شد
مراسم گرامی داشت روز دانشجو با حضور پر شور دانشجویان، اساتید و مسئولین در دانشگاه آزاد واحد کرمان برگزار شد.

به گزارش “دانشجو آزاد” دکتر علیرضا منظری توکلی سرپرست دانشگاه آزاد واحد کرمان عصر امروز در مراسم بزرگ داشت روز دانشجو ضمن تبریک روز دانشجو عنوان کرد:ما امروز برای زنده نگه داشتنن نام شهیدانی چون بزرگ‌نیا، قندچی و شریعت‌رضوی جمع شده ایم و آنچه امروز باعث افتخار است حضور شما جوانان در این مراسم است.

منظری توکلی با بیان اینکه دانشجویان چشم های بیدار ایران هستند تصریح کرد: ۱۶ آذر ماه روزی است که سه قطره خون در مقابل ظلم و استکبار ریخته شد و امروزه به برکت خون شهیدان شما دانشجویان در این مکان جمع شدید تا با آنان تجدید بیعت کنید.
وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص قشر دانشجو خاطرنشان کرد: دانشجو در جامعه خیلی تاثیر گزار است لذا مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب ۶۳ دفعه از دانشجو نام برده است.


سرپرست دانشگاه آزاد واحد کرمان ادامه داد: اگرمشکلات جامعه بخواهد اصلاح شود جوانان باید به میدان بیاییند و فرصت حضور جوانان داده شود همانند آن جوانانی که در دفاع مقدس حضور داشتند و جنگ را مدیریت کردند تا به پیروزی دست یافتند.
منظری توکلی در پایان گفت:سیاست دانشگاه آزاد اسلامی بر این است تا آن جا که امکان دارد شرایط را برای تحقیق،پژوهش و فعالیت جوانان فراهم آورد.

در ادامه ی مراسم محمد قربانی‌گلشن‌ آبادی مدیر کل تشکل های اسلامی،سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در سال ۵۷ که آخرین سال حکوت رژیم شاه بود کشور از لحاظ علمی در رتبه ی ۶۸ در جهان قرار داشت لذا اکنون در رتبه ی ۱۶ در جهان قرار داریم که در بیشتر حوزه ها در رتبه ی پنحم در جهان قرار داریم.

قربانی در ادامه خاطر نشان کرد:افتخارات امروز کشور همه محصول تلاش دانشجویانی است که نخبگان و آینده سازان کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه شاه هیچ اختیاری در امور کشور نداشت ابراز کرد: شما دانشجویان باید از موزه ی عبرت دیدن کنید و ببینید که وضعیت آزادی،علم، فناوری و…در زمان قبل از انقلاب به چه نحوی بوده است.

مدیر کل تشکل های اسلامی،سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد:اگر از دولت و مجلس گله مند هستید و بر عمل کرد مسئولین نقد دارید باید با تکیه به تاریخ درخشان جمهوری اسلامی ایران در امتداد راه پیش کسوتانی همچون سرلشکر سلیمانی ها خروش کنید.

باقری در خاتمه افزود:دشمن به دشمنی خود با جمهوری اسلامی ادامه می دهد و کم نمی گزارد و راه حل برون رفت از مشکلات این است که شما دانشجویان با اتحاد هم دلی و حضور در تشکل های گوناگون و بسیج به پا خیزید و دولت جوان انقلابی و کارآمد راه بیاندازید.

انتهای پیام/ی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi