پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:08:53 - یکشنبه 23 فروردین 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مراسم اعتکاف دانشجویان ایرانی در اروپا برگزار می شود
مسئول ارتباطات اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان در اروپا گفت: مراسم اعتکاف دانشجویان اروپا در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۲ تا ۴ می ۲۰۱۵ برابر با ۱۳ تا ۱۵ ماه رجب برگزار می شود.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ محمد مسعودی – مسئول ارتباطات اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان در اروپا در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مراسم اعتکاف دانشجویان اروپا گفت: اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا امسال در مراسم روحانی و معنوی اعتکاف، با حمایت مراکز اسلامی در کشورهای آلمان (هامبورگ)، انگلستان (لندن و منچستر) و روسیه (مسکو) میزبان اعضای انجمن های اسلامی در اروپا خواهد بود تا این فرصت ارزشمند برای دانشجویان خارج از کشور نیز فراهم شود.

وی افزود: این مراسم در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۲ تا ۴ می ۲۰۱۵ برابر با ۱۳ تا ۱۵ ماه رجب برگزار می شود و با توجه به استقبال و درخواست گسترده و ظرفیت محدودی که با رایزنی مسئولین اتحادیه با مراکز اسلامی این کشورها به اعضای انجمن های اسلامی دانشجویان اروپا اختصاص داده شده است، اولویت با کسانی می باشد که زودتر ثبت نام کنند.

مسئول ارتباطات اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان در اروپا اظهار داشت: همه برادران و خواهران عضو انجمن های اسلامی زیر نظر اتحادیه و از هر منطقه ای می توانند در این مراسم شرکت کنند به شرطی که ویزای معتبر برای آن کشور را داشته باشند و ثبت نام صرفا برای اعضای رسمی اتحادیه خواهد بود. در صورتی که عضو اتحادیه نباشند باید جداگانه و از طریق مرکز اسلامی مربوطه ثبت نام کنند.

مسعودی با اشاره به دیگر نکات برگزاری اعتکاف گفت: برای تشویق اعضاء برای استفاده از این فضای معنوی، کمک هزینه سفر با توجه به بعد مسافت و براساس بلیط های درجه دوم در نظر گرفته شده است، معتکفین می بایست قبل از اذان صبح روز ۱۳ رجب (شنبه ۲ می) در محل اعتکاف حضور داشته باشند. و در شامگاه ۱۵ رجب (دوشنبه ۴ می) می توانند محل اعتکاف را ترک کنند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi