پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:29:01 - شنبه 6 تیر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مراسم اختتامیه ی طرح ضیافت اندیشه‌ در دانشگاه جیرفت برگزار شد
طرح ضیافت اندیشه اساتید با حضور ۴۰ نفر از اساتید دانشگاه جیرفت، در دهه اول ماه مبارک رمضان از سی یکم خرداد ماه سال جاری الی سوم تیرماه در سالن اجتماعات ساختمان حوزه ریاست این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش “دانشجو آزاد” ، طرح ضیافت اندیشه‌ اساتید همزمان با ماه مبارک رمضان در دانشگاه جیرفت آغاز و سوم تیرماه ۹۴  با حضور دکتر برومند رئیس دانشگاه جیرفت، حجت الاسلام شاهرخی نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونین و اساتید شرکت کننده با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد.

دکتر برومند در مراسم اختتامیه ی این طرح ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه مبارک رمضان از برگزار کنندگان این طرح تقدیر و تشکر نمود و اظهار امیدواری کرد در سالهای آتی طرح ضیافت اندیشه بهتر و با شکوه تر برگزار شود.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام شاهرخی، نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جیرفت ضمن ابراز خرسندی و تقدیر و تشکر از حضور اساتید در این طرح، رسالت بزرگ اساتید را تربیت  دانشجویان دانست و افزود: دانشجویان آینده سازان کشورمان هستند و در راستای تحقق این مهم طرح ضیافت اندیشه، با هدف ارتقای سطح معرفتی و تعمیق بصیرت دینی اساتید هرسال ماه مبارک رمضان در دانشگاههای کشور به منظور  پاسخگویی به نیاز های فرهنگی و دینی دانشجویان برگزار می شود.

این دوره از طرح ضیافت اندیشه برای اولین مرتبه بصورت مستقل در دانشگاه جیرفت با حضور ۴۰ نفر از اساتید این دانشگاه در مدت ۴ روز همراه با برنامه های جانبی از جمله دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری جلسه هم اندیشی، صرف افطاری برگزار شد.

خاطرنشان می شود، در پایان این مراسم به رسم ادب و احترام  از حجت الاسلام والمسلمین جعفر انواری مدرس این دوره با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.

 

 

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi