پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

7:53:37 - پنجشنبه 3 مهر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مراسم آغاز سال تحصیلی در دانشگاه رفسنجان برگزار شد
مراسم آغاز سال تحصیلی در دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان برگزار شد.

به گزارش دانشجو آزاد، مراسم آغاز سال جدید تحصیلی دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان همزمان با دومین روز از هفته دفاع‌مقدس در سالن همایش‌های شهید هنری برگزار شد.

 محمد علی دهقان، رئیس دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان در این مراسم ضمن تبریک سال جدید تحصیلی و هفته دفاع مقدس با زنده نگاهداشت یاد و خاطره شهدا و همه ایثارگران هشت سال دفاع مقدس به تیمن گره خورد این دو مناسبت شریف و تقدس نام شریف ولی‌عصر(عج) که بر پیشانی بلند این دانشگاه است همه مسئولان را به تلاش مضاعف جهت نیل به اهداف منیع و بلند مدت آن دعوت کرد.

 وی با اشاره به اینکه نخواهد گذاشت هیچ حقی از اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی دانشگاه در هیچ زمینه‌ای ضایع شود، گفت: تمام مطالبات بحق پرسنل دانشگاه از جمله وضعیت معیشتی، ارتقای رتبه و غیره را تا آنجا که قانون مشخص کرده است، پیگیری خواهم کرد.

دهقان ضمن تقدیر و تمجید از زحمات همه مسببان ربع قرن پیشرفت دانشگاه بیان داشت: ما هشت ساعت از بهترین لحظات زندگی امان را در محل کار می‌گذرانیم، بسط صمیمیت و توجه به سلامت خود و همکاران و پرهیز از همه برداشت‌های ناصواب را لازم و خواستار پیاده سازی بیشتر و تاثیرگذارتر این خلقیات نیکو در محیط گسترده اداری شدند.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi