پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:29:32 - چهارشنبه 5 آذر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مذاکرات یا بهتر است بگوییم تحریمها همچنان تمدید می شوند
اینبار هم قابل اعتماد نبودن کدخدا مذاکرات را به نتیجه نرساند و مانند دورهای قبل تنها مسئله ای که ۵+۱ با ایران توافق می کند تاریخ دور بعدی مذاکرات است و همچنان مذاکرات یا بهتر است بگوییم تحریمها تمدید می شوند.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ رهبرمان گفت به مذاکرات خوش بین نیستم، کاش ما نیز حرف ایشان را سرلوحه کار خود قرار می دادیم ،همه می دانیم مذاکره برد-برد با شیطان معنا ندارد پس دولتمردان نباید تمام هم و غم خود را این مذاکرات تمام ناشدنی قرار دهند! و بایستی به مدد توان و استعداد داخلی، “اقتصاد مقاومتی” را جامه عمل بپوشانند تا هم پیشرفت اقتصادی داشته باشیم و هم با تولید ملی و اقتصادی پویا به دنیا بگوییم تحریمهایتان دلخوشکنکی برای تسکین دردهای ناشی از غیظ و غضبتان است که چشم دیدن کشوری چنین مقتدر را در پناه اسلام ندارید، ایران اسلامی کشوری آزاد و مستقل و گوش به فرمان رهبری آگاه است که به فضل الهی همواره سربلند و مقتدر باقی خواهد ماند.

رئیس دستگاه دیپلماسی ما که نماینده قریب ۷۰ میلیون نفر در مذاکرات هسته ای است به خوبی با حقوق این ملت آشناست و خط قرمزهای نظام را می داند. قطعا دلیل به توافق نرسیدن مذاکرات اختلافات ریشه ای و بنیادی است و تحریمها و بهانه جویی های دشمن حتما اهرم فشاری است برای به عقب سوق دادن ملت از خواسته های مشروعش است، خواسته هایی که برای آنها انقلاب کرد و هرگز در دفاع از آنها در برابر زورگویان کوتاه نمی آید.

اینبار هم قابل اعتماد نبودن کدخدا مذاکرات را به نتیجه نرساند و مانند دورهای قبل تنها مسئله ای که ۵+۱ با ایران توافق می کند تاریخ دور بعدی مذاکرات است و همچنان مذاکرات یا بهتر است بگوییم تحریمها تمدید می شوند.

همه ما می دانیم که موضوع هسته ای تنها دلیل ظاهری مخالفت آمریکا با ایران و تنها بهانه ای برای اعمال فشار و تحریم بر علیه ما است و در واقع علت اصلی مخالفت آنها با ایران وجود کشوری قدرتمند و مستقل در منطقه خاورمیانه به نام “جمهوری اسلامی ایران” است. دلیل اصلی مخالفت غرب به رسمیت نشناختن اسرائیل و نشر و ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی در تمام دنیاست. هرگاه شیطان بزرگ این دلایل مخالفت را کنار گذاشت می توان با او به توافق نهایی رسید!

توصیه ما به دولت تدبیر و امید این است که امید خود را از طرف آمریکایی برداشته و به امیدهای ملی و داخلی چشم بدوزد زیرا به گفته یکی از دوستداران دولت، “شاید بدترین رخداد سه سال آینده، پایان ریاست‌جمهوری حسن روحانی در شرایطی باشد که نه تحریم‌ها برداشته شده و نه اندکی توسعه سیاسی محقق شده باشد. مثل برق و باد یک سال و یک ماه از ریاست‌جمهوری روحانی گذشت و با همان سرعت سه سال آینده از راه می‌رسد که ممکن است از راه نرسیده از دست رفته باشد”.

انتهای پیام/

بر چسب ها: , , ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi