پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:44:45 - یکشنبه 10 اسفند 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدعیان عموم مهدی هاشمی چه کسانی هستند؟
شاید خیلی ها با خود بگویند که این همه پرداختن به حاشیه ها چه فایده ای دارد؟ اما اگردقیقتر نگاه کینم، می بینم که لا به لای همین حاشیه هایی که به عمد فراموش می شوند حق و حقوقی نهفته است که روز به روز به آمار مدعیانشان افزود می شود.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ شاید خیلی ها با خود بگویند که این همه پرداختن به حاشیه ها چه فایده ای دارد؟ اما اگردقیقتر نگاه کینم، می بینم که لا به لای همین حاشیه هایی که به عمد فراموش می شوند حق و حقوقی نهفته است که روز به روز به آمار مدعیانشان افزود می شود و درک چرائی این اتفاقات، کمی سختر از قبل اذهان همه را درگیر می کند.

یک اتفاق به ظاهر ساده هم می تواند امتحانی بزرگ برای همه باشد. تمام کسانی که کیفر خواست ۱۲۵ صفحه ای آقای مهدی هاشمی را به رویت خود رسانده و در مقام قضا و حکم، با ادعای نقصان پرونده و پس از گذشت ۵۹۰ روز از شروع رسیدگی به این امر، هنوز حکم درستی نسبت به این پرونده نداده اند، چگونه می خواهند بار سنگین گناه تبعیض قائل شدن را متحمل شوند؟

در این شرایط و با گذشت هر چه بیشتر زمان و مسامحه در برخورد با چنین مجرمانی، نه تنها همه افرادی که آزادند و آزادانه اجرای حکم مهدی هاشمی را خواستارند، بلکه همه مجرمان جرائم کوچک و بزرگ و محبوس که طعم تلخ مجازات را چشیده اند با باور وجود تبعیض در اجرای حکم قضایی درباره برخی افراد، روزهای سختتری را گذرانده و هر کدام به یک مدعی العموم مبدل خواهند شد.

بر چسب ها: ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi