پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

14:33:55 - پنجشنبه 9 شهریور 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:
مدرسه ۱۲ کلاسه علوی با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال در روستای الله آباد به بهره برداری رسید
پروژه آموزشی ۱۲ کلاسه علوی با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال امروز (پنجشنبه) به یاد شهید اصغر نمازیان در روستای الله‌آباد کرمان به بهره‌برداری رسید.

مدرسه ۱۲ کلاسه علوی با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمان، نمایندگان مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان در روستای الله آباد کرمان به بهره برداری رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین افتتاح این واحد آموزشی گفت: استانداردسازی و بهسازی فضاهای آموزشی مناطق کمتر توسعه یافته این استان در قالب طرح شهید عجمیان اولویت اصلی آموزش و پرورش در دولت انقلابی است.

رضا رضایی با اشاره به وجود ۱۶۵ پروژه آموزشی نیمه تمام در استان کرمان افزود: با جذب اعتبار ۱۴ هزار میلیارد ریالی از محل اعتبارات سفرهای استانی ریاست جمهوری تمامی پروژه های آموزشی نیمه تمام استان تا پایان سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسد.

وی به بهره برداری از ۲ هزار مدرسه و پروژه آموزشی و پرورشی در سراسر کشور با شعار «مدرسه سازی تجلی مردمی سازی» افزود: ۳۲۵ مدرسه از این تعداد در استان کرمان به بهره برداری می رسد و کرمان در این زمینه رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره سرانه پایین فضای آموزشی در شهر کرمان نسبت به میانگین فضای آموزشی کشور از افتتاح و بهره برداری از پنج پروژه آموزشی ۱۲ کلاسه در شهر کرمان تا پایان سال جاری خبر داد.

وی با اشاره به شکل‌گیری نهضت مدرسه سازی در کرمان به همت خیرین از آغاز عملیات ساخت ۷۸ مدرسه در این استان به همت خیرین در دولت سیزدهم خبر داد.

مدرسه ۱۲ کلاسه علوی در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع با زیر بنای یکهزار و ۳۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات نوسازی مدارس با مشارکت بنیاد علوی در روستای الله آباد به بهره برداری رسید.

بر چسب ها:
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi