پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:14:28 - دوشنبه 11 اسفند 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
محورهای اصلی مشاوره های دانشگاهی برنامه ریزیهای تحصیلی، ازدواج و دوری از خانواده می باشد
سرپرست اداره مشاوره دانشگاه علوم پزشکی کرمان: محورهای مشاوره اکثرا در خصوص برنامه ریزی های تحصیلی، موضوع ازدواج، اختلالات اضطرابی و افسردگی و دور بودن از خانواده، نحوه ارتباط با همکلاسی ها و هم خوابگاهی ها می باشد.

دکتر علی مهدی زاده دکترای تخصصی روانپزشکی، سرپرست اداره مشاوره دانشگاه علوم پزشکی کرمان در گفتگو با خبرنگار دانشجو آزاد گفت: سال گذشته بیش از ۴۰۰ مراجعه کننده در بخش مشاوره دانشگاه داشتیم که مراجعه کننده ها هم از دانشجویان پزشکی بودند و هم از دانشگاه شهید باهنر کرمان.

مهدی زاده ادامه داد: محورهای مشاوره اکثرا در خصوص برنامه ریزی های تحصیلی، موضوع ازدواج، اختلالات اضطرابی و افسردگی و دور بودن از خانواده، نحوه ارتباط با همکلاسی ها و هم خوابگاهی ها می باشد.

وی افزود: در رشته های پزشکی اواسط دوران تحصیل تا زمانیکه وارد بخشها نشده اند مشکلات دانشجویان بیشتر است و سپس در دوره های کاراموزی به مراتب مشکلات روحی دانشجویان کاهش می یابد.

سرپرست اداره مشاوره دانشگاه علوم پزشکی کرمان در خصوص نتایج مشاوره تصریح کرد: اگر مراجعه ها مرتب و طبق دستورالعمل باشد، نتایج مشاوره رضایت بخش خواهد بود و همچنین ما ارتباط خود با مراجعه کننده ها را تا حصول اطمینان از رفع مشکل ادامه می دهیم.

مهدی زاده در پایان بیان داشت: از قشر اساتید هم مراجعه کننده داشتیم که معمولا مربوط به زندگی شخصی آنها، فرزندان و خانواده شان می باشد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi