پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

17:14:30 - چهارشنبه 6 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
محرومیت ۳ جلسه ای میثاقیان در حساس ترین برهه ی زمانی / جریمه پشت جریمه برای مس کرمان
آرای کمیته اضباطی فدراسیون فوتبال اعلام شد که بر این اساس بهتاش میثاقیان ۳ جلسه از همراهی تیم محروم شد .

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از “ورزش خبر ” آرای کمیته اضباطی فدراسیون فوتبال اعلام شد که بر این اساس بهتاش میثاقیان در مهمترین برهه زمانی  ۳ جلسه از همراهی تیم محروم شد .

 

بر اساس رای  این کمیته در مسابقه دو تیم مس رفسنجان و پارسه تهران که روز هشتم اردیبهشت‌ماه برگزار شد، از سوی تماشاگران تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر پرتاب بطری رخ .داد تیم فوق به ?? میلیون ریال جریمه نقدی طبق ماده ?? آیین نامه انضباطی محکوم شد

 

در جریان مسابقه دو تیم مس کرمان و مس رفسنجان که در اردیبهشت‌ماه برگزار شد هم از سوی تماشاگران تیم مس کرمان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور بازی رخ داد. این تیم به تذکر کتبی و پرداخت ?? میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. به دلیل اعتراض اکبر میثاقیان، سرمربی تیم مس کرمان هم به تذکر کتبی محکوم شد.

 

از سوی دیکر به دلیل ورود غیر قانونی حجت جهرمی یکی از عوامل تیم مس کرمان، وی به سه جلسه محرومیت علاوه بر محرومیت قبلی خود محکوم و باید ?? میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. بهتاش میثاقیان، بازیکن تیم مس کرمان نیز به دلیل نقض مقررات و رفتار غیر ورزشی، به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ?? میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

با این وجود و با توجه به اینکه تیم مس در موقعیت بسایر حساس برای صعود به لیگ برتر قرار دارد میتوان پی برد که بعضی از مدیران عامل با شگاه ها در فدراسیون فوتبال دستی بر آتش دارند و هنوز هم نتوانسته اند عدم صعود تیمشان را به پلی آف هضم کنند و همچنان به دنبال حاشیه سازی هستند .

 

بر چسب ها:
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi