پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:22:45 - دوشنبه 11 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
محرومیت حضور تماشاگر و بازی دور از خانه برای مس کرمان در فصل آینده
رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: محرومیت حضور تماشاگر و یا بازی دور از خانه برای مس کرمان در فصل آینده اجرا خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی “دانشجوآزاد” از ایرنا، اسماعیل حسن زاده در مورد اتفاقات دیدار دو تیم مس کرمان و استقلال صنعتی خوزستان اظهار داشت: دیدار این دو تیم در مرحله برگشت پلی آف لیگ برتر روز گذشته (یکشنبه) در کرمان برگزار شد و متاسفانه از طریق رسانه ها متوجه شدیم تخلفات شدیدی از سوی تماشاگران تیم مس کرمان رخ داده است.

وی افزود: منتظر گزارش دقیق داور و نماینده بازی هستیم تا تصمیمات نهایی را درمورد تخلفات این دیدار اعلام کنیم. طبق آیین نامه انضباطی با توجه به تخلفاتی که تماشاگران کرمانی در این دیدار انجام داده اند بدون شک محرومیت حضور تماشاگر و یا حتی بازی دور از خانه نیز برایشان در فصل آتی اجرا خواهد شد.

رییس کمیته انضباطی گفت: سابقه ای که از تماشاگران کرمان در کمیته انضباطی وجود داشت بسیار مثبت و مطلوب بود اما متاسفانه اتفاقات شب گذشته باعث می شود تا تصمیم جدی درباره شرایط و تخلفاتی که تماشاگران این تیم به وجود آورده اند، بگیریم.

تیم استقلال صنعتی خوزستان روز یکشنبه در دیدار پلی آف با پیروزی ۲ بر صفر برابر مس کرمان در لیگ برتر ماندگار شد. در اواخر این دیدار تعدادی از تماشاگران تیم مس با آمدن به وسط زمین و وارد کردن خسارت هایی باعث ایجاد تاخیر در مسابقه شدند.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi