پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:31:08 - شنبه 2 اسفند 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مجمع روحانیون مبارز، آتش بیار فتنه های سال ۷۸و۸۸ بود/ تشکل های انقلابی دانشگاه موضع گیری مناسب داشته باشند
سید هادی خامنه ای نماینده مجمع روحانیون مبارز است که این مجمع آتش بیار فتنه های سال ۷۸ و ۸۸ است و بر همه مبرهن است که اعضای این مجمع در فتنه انگیزی ها و اغتشاشات نقش داشتند.

مهران شیخی  مسئول قرارگاه زین الدین ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان در گفتگو با خبرنگار دانشجو آزاد در رابطه با دعوت سید هادی خامنه ای به دانشگاه آزاد کرمان اظهار داشت : همانطور که می دانیم سید هادی خامنه ای نماینده مجمع روحانیون مبارز است که این مجمع آتش بیار فتنه های سال ۷۸ و ۸۸  است و بر همه مبرهن است که اعضای این مجمع در فتنه انگیزی ها و اغتشاشات نقش داشتند.

شیخی ادامه داد: مطلع شدیم که سوم اسفند سید هادی خامنه ای به عنوان سخنران در پانزدهمین سالگرد انجمن اسلامی دانشگاه آزاد دعوت شده است، این حرکت از دانشگاه آزاد قابل پیش بینی بود زیرا تا قبل از این هم افرادی را که به نحوی در فتنه ۸۸ دخالت داشتند به عنوان سخنران در مناسبت های مختلف دعوت کرده بودند.

وی افزود: مسئولین دانشگاه آزاد باید پاسخگوباشند چون مدتی است به افرادی در دانشگاه تریبون می دهند که در فتنه ها و عملیات براندازی به نحوی دخیل بودند.

مسئول قرارگاه زین الدین ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان  تصریح کرد: از طرف دیگر روی سخن با تشکل های دانشجویی است که این تشکل های انقلابی باید در زمانهای مقتضی موضع گیری های لازم را در برابر این حرکات داشته باشند.

مهران شیخی عنوان کرد: مدتی است جبهه اصلاحات به دنبال گرفتن تریبون در دانشگاههای مختلف است که محیط دانشگاهها را متشنج کنند و به اهداف سیاسی خود در انتخابات بعدی برسند.

وی در پایان بیان کرد: دانشجویان باید بیدار باشند و تحت تاثیر این جو و تشنجها قرار نگیرند و با بصیرت کامل محیط دانشگاه را آرام نگه دارند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi