پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:13:09 - چهارشنبه 4 فروردین 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مجلس در سال ۹۴ در بخش اقتصادی ضعیف عمل کرد
محمد رضا پور ابراهیمی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در رابطه با اولویت نمایندگان در سال ۹۵ گفت: مجلس در سال جاری باید به گونه ای قوانین را تدوین و تصویب کنند که مشکلات مردم رفع گردد چرا که در سال ۹۴ مجلس در اقتصادی ضعیف عمل کرد.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل ازایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر محمد رضا پور ابراهیمی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در رابطه با اولویت نمایندگان در سال ۹۵ گفت: مجلس در سال جاری باید به گونه ای قوانین را تدوین و تصویب کنند که مشکلات مردم رفع گردد چرا که در سال ۹۴ مجلس در اقتصادی ضعیف عمل کرد.

به گفته نماینده کرمان و راور از رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان موضوع مهمتری نداریم چراکه این موضوعات از چالش های اصلی نظام بشمار می رود قاعدتا اگر می خواهیم بر اساس این موضوع عمل کنیم مکلف هستیم به شکلی این کار را انجام دهیم که این اولویت اصلی نمایندگان باشد.

پور ابراهیمی به سند برنامه ششم توسعه اشاره و بیان کرد: از آنجایی که سند برنامه ششم توسعه با تأخیر در اختیار نمایندگان در مجلس نهم قرار گرفت از این رو نمایندگان در اولین روزهای کاری ۹۵ این برنامه را باید در دستور کاری خود قرار دهند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در برنامه ششم توسعه بخش اقتصادی و غیره دیده شده و اگر ما بتوانیم در سال جاری آن را انجام دهیم می توانیم بگوییم نمایندگان تواستند بزرگترین کار را برای مردم انجام دهند.

پور ابراهیمی بیان کرد: نمایندگان مجلس در تدوین و تصویب برنامه ششم توسعه برای یک دوره پنج ساله شاخص ها مولفه های بخش اقتصادی را کشور را تنظیم خواهند کرد و با ریل گذاری صحیحی که برای دولت انجام می دهند دولت می‌تواند در ریل گذاری که نمایندگان برای بخش اقتصادی انجام داده اند گام های بلندی را در جهت بهبود اقتصاد کشور بردارد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در خاتمه اذعان داشت: مجلس در سال ۹۴ به دلیل به موقع تحویل ندادن برنامه ششم توسعه به مجلس از سوی دولت نمایندگان نتواستند برنامه ششم را پس از بررسی تدوین و تصویب کنند و انجام این کار به اتفاق آراء نمایندگان به سال ۹۵ موکول شده است.

انتهای پیام/س

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi