پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:59:50 - دوشنبه 8 دی 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ما خواستار محاکمه و مجازات هر چه سریعتر سران فتنه هستیم
بسیج دانشجویی استان کرمان به مناسبت یوم الله ۹ دی با صدور بیانیه ای خواستار محاکمه و مجازات هر چه سریعتر سران فتنه شد.

به گزارش “دانشجو آزاد” بسیج دانشجویی استان کرمان به مناسبت یوم الله ۹ دی بیانیه ای صادرکرد، متنکامل بیانیه به شرح ذیل می باشد.

یوم الله ۹ دی ماه ۸۸ بی شک یکی از ارزنده ترین سندهای افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی است که مردم بصیر و همیشه در صحنه ایران، ثابت کردند که عدول از اصول و آرمانهای اسلام، انقلاب و امام راحل (ره) را به هیچ وجه نمی پذیرند. آنها با راهپیمایی کم سابقه و بلکه بی سابقه خود پس از پیروزی انقلاب اسلامی، این پیام را به استکبار جهانی و سران فتنه و همه دشمنان قسم خورده ایران اسلامی مخابره کردند که در راه دفاع از ارزش ها و پیروی از ولایت، تا پای جان ایستاده اند.

دشمنان خارجی و ایادی فریب خورده آنها در داخل کشور به خیال خام خود فکر می کردند می توانند  با انقلاب مخملی ـ که امتحان خود را در ۱۷ کشور به صورت بهترین و کم هزینه ترین عامل تغییر حکومت پس داده بود ـ نظام مقدس جمهوری اسلامی را ساقط نمایند؛ اما آنها از این نکته غافلند که این نظام با میزان بالایی از مشروعیت و مقبولیت و با رهبری مدبرانه ولی فقیه، پویاتر و مستحکم تر از همیشه به راه خود ادامه می دهد؛ استکبار جهانی نه تنها هیچ گونه توفیقی در سرنگونی این نظام مقدس نداشته است بلکه امروز ما شاهد بیداری اسلامی در منطقه هستیم که الگویشان انقلاب اسلامی است و هدف والای امام راحل در صدور انقلاب به خارج از کشور رنگ تحقق پذیرفته است.

مردم ایران با حرکت خودجوش و پرشور خود در ۹ دی ماه ۸۸ نشان دادند که با هیچ فردی تعارف ندارند حتی اگر این افراد سابقه طولانی در مدیریت کشور و به ثمر نشستن نهال انقلاب داشته باشند. چرا که مردم این سخن گرانقدر امام راحل (ره) را فراموش نکرده اند که میزان، حال افراد است. آمریکا با فرصت طلبی از فضای غبار آلود فتنه و به کمک اپوزیسیون خارج از کشور و نیروهای بی بصیرت داخلی که حکم پیاده نظامش را داشتند با طرح شعار تقلب در انتخابات به دنبال بهره برداری سیاسی بود. آنها علی رغم ادعای حقوق بشری و شهروندی، حضور حماسه گونه مردم در انتخابات و رای شان رانادیده گرفتند و بدون مراجعه به راهکارهای قانونی و منطقی که نظام برای چنین مواردی پیش بینی کرده بود، راه خشونت و فتنه انگیزی را در پیش گرفتند. آنها با این کار خود هزینه های زیادی را به نظام تحمیل کردند و خون های بیگناه بسیاری از مردم این مرز و بوم را تباه نمودند.

ما دانشجویان بسیجی ضمن تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل (ره) شهدا,ومقام معظم رهبری اعلام برائت خود از خط فتنه، خواستار محاکمه و مجازات هر چه سریعتر سران فتنه هستیم و به همه دشمنان خارجی و داخلی خود هشدار می دهیم در صورت تکرار فتنه ۸۸ با شور انقلابی و حرکت عاشورایی خود طومار آنها را در هم خواهیم پیچید.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi