پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:24:24 - سه شنبه 19 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ما به عنوان دانشجویان این مملکت اجازه نمی دهیم که احدی غرور ملی و اقتدار ما را زیر سوال ببرد/ مصاحبه با دانشمندان به منزله شناسایی  و احتمالا ترور آنها می باشد
دانشجویان کرمانی نظرات خود در رابطه با زیاده خواهی غرب در بازدید از مراکز نظامی و مصاحبه با دانشمندان هسته ای به تاسی از رهبر خود اعلام کردند.

به گزارش “دانشجوآزاد”؛ دانشجویان کرمانی نظرات خود در رابطه با زیاده خواهی غرب در بازدید از مراکز نظامی و مصاحبه با دانشمندان هسته ای به تاسی از رهبر خود اعلام کردند؛ در ادامه برخی از این نظرات را می خوانیم.

۱-نظرم نظر حضرت آقاست هر چی ایشون بگویند، اگر بگن اجازه نمی دهم ما هم اجازه نمی دهیم و اگر اجازه دهند ما هم اجازه می دهیم.

۲-وقتی اقا میگه نباید اجازه داده بشه، یعنی چشم.

۳-به نظرم چون مسئله نظامی خیلی مهمه رهبری با استفاده از حکم حکومتی جلوی این کار را خواهند گرفت و در مقابل فشارهای مسئولان کوتاه نخواهند آمد .ترور دانشمندان هسته ای هم با لو رفتن اسامی دانشمندان هسته ای بود ،با لو رفتن اطلاعات نظامی هم و خصوصا بازجویی هایی که طرف مقابل خواسته هم امنیت کشور و هم امنیت افراد به خطر می افته ،به نظرم اگر آقا از مردم نا امید بشه از حکم حکومتی استفاده میکنن خدا کنه مردم بصیرت داشته باشن و پشت آقا رو خالی نکن !!!

۴-سلام فکر میکنم این مسئله رابطه مستقیم با امنیت کشور داره و آقا حق دارن که بگن اجازه نمیدم. همچنین مصاحبه با دانشمندان به منزله شناسایی آنها و احتمالا به خطر افتادن جان آنها می باشد، مانند شهدای هسته ای سالهای اخیر که به دلیل لو رفتن اسامی شناسایی و ترور شدند.

۵-بازرسی از مراکز نظامی و در ادامه احتمالا درخواست نابود کردن سلاح ها برای اعتماد آمریکا!!! و بعد حمله ی نظامی!!!

۶-با نظر حضرت آقا صد درصد موافقم ، به عقیده بنده مراکز نظامی هر کشور مثل ناموس اون کشور است و هرانسان آزاده ای  اجازه نمی دهد که کسی ناموس اش را ببیند و ما به عنوان دانشجویان این مملکت اجازه نمی دهیم که احدی غرور ملی و اقتدار ما را زیر سوال ببرد.

۷-حرف آقا حجت تمام می باشد و اصل هم همینه که به هیچ وجه نباید اجازه بازرسی مراکز نظامی داده بشه چون اصل مذاکرات فقط در زمینه هسته ای است که به رفع کامل تحریم ها با حفظ حقوق هسته ای منجر بشه این بازرسی زیاده خواهی و گستاخی طرف مقابل هست که هرگز محقق نخواهد شد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi