پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:07:46 - دوشنبه 14 دی 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ماهی گیری برخی کاندیدهای مجلس از آب گل آلود معادن کوهبنان
استفاده از فضای نا به سامان معادن زغالسنگ این منطقه است که راه را برای کاندیدها بازکرده است .

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی ۷۲عارف کوهبنان بعد از پایان کار نام نویسی کاندیدهای مجلس شورای اسلامی برای تصاحب کرسی و تعیین نماینده مردمی و همزمانی نشست های خانگی و تحرکات انتخاباتی قبل از زمان تبلیغات کاندیدها سعی می کنند از هر فرصتی برای همدردی و هم رای خود با مردم سوء استفاده کنند تا به مقاصد خود در قبال خدمت به مردم برسند.

استفاده از فضای مجازی ، اطعام سر دسته ها و مسئول ستاد های انتخاباتی ، کشیدن دست نوازش بر سر کودکان جلوی دوربین ، نشان دادن فضای غبار آلود فعلی و تجسم و طراحی فضایی سراسر شاد و خوش و بی دغدغه بعد از انتخابات از حربه هایی است که کاندیدها اصولاً برای بافتن تور خود از آن استفاده می کنند.

از این دست موارد در برنامه ی بسیاری از نمایندگان وجود دارد تا از آن به نفع خود و صد البته مردم استفاده شود تا مردم بی گناه و بی نوا به نوایی برسند و مشکلات گذشته را فراموش کنند .

اما ان چیزی که بیشتر از هر عنوان دیگری در بیانات برخی نمایندگان در جلسات خانگی و شعار های فضای مجازی در شهرستان زرند و کوهبنان نمود داشته است استفاده از فضای نا به سامان معادن زغالسنگ این منطقه است که راه را برای کاندیدها بازکرده است .

چرا که از سویی تعداد قابل توجه کارگران معادن و جلب کردن نظر آنان می تواند برگه برنده نمایندگان قلمداد شود و از سوی دیگر استفاده از بار عملیات روانی با تزریق سرم های امید در رگ های معادن می توانند هر فردی را از زیر به صدر بکشد و یا از صدر به زیر .

اما آنچه بیش از هر چیز باعث شنیده شدن صدای سوت ممتدد در سر می شود تغییر فضای فعلی معادن با رساندن پیغام هایی مملو از یاس و نا امیدی به گوش این قشر زحمت کش که خبر های بدتر از بد را هر روز در خود آب می کنند.

نگویید که معنی این گفته که « هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد » را نمی دانید که اصلاً باورمان نمی شودـ که شاید از دید شما جای گفتن این مطالب همین جا و همین زمان باشد اما با چه هدفی ، مگر نه این است گفتن عبارت هایی با بار معنایی محرک گروهی آن هم از سوی کسانی که باید در آینده بخشی از بار این مشکلات را بدوش بکشند تاثیر بیشتری دارد تا کسی که احیاناً مسئولیتی ندارد.

گیریم مطالبی که عرض می کنید واقعیت باشد اما برای ابراز واقعیت هایی که باعث تحریک قشر و جامعه می شود راه حل دیگری وجود ندارد یا این فقط حربه ایست برای رسیدن به مقاصد سیاسی .

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi