پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:11:40 - دوشنبه 5 مرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ماشین پرنده بدون پره ساخته شد
ماشین پرنده ای موسوم به نانوتورنادو ساخته شده است که فاقد پره بوده و هزینه تولید آن نسبت به فناوری های فعلی پایین است. این ابزار به دلیل فقدان پره، به اجسام اطراف خود در حین پرواز آسیب نمی زند.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از ایرنا از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو ،کمپینی توسط سایت Indiegogo راه اندازی شده است که در آن محصولات مختلفی ارائه شده است.

این ماشین پرنده، می تواند بدون آسیب زدن به دیگران پرواز کند، این ماشین فاقد پروانه بوده در نتیجه پره ای برای آسیب زدن به اطراف، انسان ها یا درختان، ندارد، این پرنده بالاتر از درختان به پرواز در می آید و ابعاد بسیار کوچکی دارد.

کسانی که از ماشین های پرنده دارای پره های بزرگ هراس دارند، این ابزار برای آن ها بسیار مناسب است چرا که دغدغه آسیب رسانی به محیط اطراف در این ماشین وجود ندارد.

برخلاف بسیاری از ماشین های موجود در بازار، نانوتورنادو از فناوری انعطاف پذیر ساخته شده است به طوری که قطعه چرخنده ای ندارد و خطر بریدن در آن وجود ندارد.

این ماشین به گونه ای طراحی شده که چیزی برای مونتاژ کردن ندارد؛ بنابراین دغدغه ای برای قرار گرفتن نابجای یک قطعه در کل سیستم وجود ندارد.

این ماشین می تواند هر جایی برود، جاهایی که دیگران امکان رفتن به آنجا را ندارند. نانوتورنادو می تواند بدون آسیب به افراد یا اجسام یا به خود، هرکجا پرواز کند.

همچنین این ماشین هر زمان آماده به کار است. نیاز به آماده سازی خاصی ندارند، هیچ قطعه ای برای شکستن نداشته و همیشه آماده به پرواز است.

این ماشین ایمن است، با کنار گذاشتن پره ها، ابزار خطرناک ماشین های پرنده در این دستگاه حذف شده است. موتوری درون دستگاه وجود دارد که با سرعت بالایی حرکت می کند.

یکی از دلایلی که این ماشین مورد توجه قرار گرفته این است که قیمت پایینی دارد و در صورت تصادف با اجسام آسیب کمتری می بیند. مدت هاست که مردم به دنبال ماشین پرنده ای هستند که فاقد پره باشد. به همین جهت شانس این ماشین برای جذب بازار بسیار بالا است.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi