پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:47:51 - شنبه 12 تیر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ماجرای حقوق‌های نجومی، غده چرکینی است که باید آن را از نظام پاک کنیم
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در رابطه با ماجرای حقوق‌های نجومی گفت:‌ این ماجرا غده چرکینی است و فراتر از بحث‌های سیاسی همه باید تلاش کنیم آن را از نظام پاک کنیم.

به گزارش “دانشجوآزاد” حجت‌الاسلام محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در حاشیه راهپیمایی روز قدس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در رابطه با ماجرای فیش‌های حقوقی نجومی گفت: این ماجرا غده چرکینی است و فراتر از بحث‌ها و جریانات سیاسی همه باید تلاش کنیم از نظام پاک شود.

وی گفت: همه ما مسؤولان وظیفه داریم در رابطه با این موضوع کوتاه نیاییم، در این رابطه یک زخم ایجاد شده و این زخم هرچه زودتر باید مداوا شود.

محمدیان اظهار داشت: کسی که خالصانه در نظام کار می‌کند نباید به خاطر زیاده‌خواهی و فساد چند مدیر حیثیتش از بین برود.

وی در ادامه با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: متأسفانه روز قدس و روز آرمان فلسطین توسط برخی از کسانی که ادعای حمایت از فلسطین داشتند به فراموشی سپرده شده بود و امروز کسانی که مدعی فلسطین بودند از داعش حمایت می‌کنند و یا آن را تولید می‌کنند که این کاملاً مخالف با ادعاهایی است که در رابطه با فلسطین دارند.

محمدیان تصریح کرد: مردم ما باعث شدند تا آرمان فلسطین زنده بماند و امروز مشخص شده که چه کسانی واقعا طرفدار آرمان فلسطین هستند و چه کسانی در این رابطه فقط شعار می‌دهند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi