پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:59:07 - سه شنبه 19 اردیبهشت 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معاون دانشجویی دانشگاه جیرفت:
لزوم سالم سازی محیط خوابگاهها با فعالیت های ورزشی با کیفیت
معاون دانشجویی دانشگاه جیرفت اظهار داشت:فعالیت های ورزشی دانشجویی در دانشگاه از جایگاه و کیفیت مناسبی برخوردار است که حضور پررنگ تر دانشجویان، فضایی با نشاط و سرشار از انرژی را در دانشگاه مهیا خواهد کرد.

به گزارش “دانشجوآزاد” به مناسبت هفته خوابگاههای دانشجویی جشن گرامیداشت هفته خوابگاه ها با حضور معاونین، مسئول دفتر نهاد رهبری، اعضای هیات علمی و دانشجویان در دانشگاه جیرفت برگزار شد.

معاون دانشجویی در این آیین با اشاره به اقدامات رفاهی انجام شده در یک سال گذشته گفت: در هفته گرامیداشت خوابگاه های دانشجویی ویژه برنامه هایی با هدف ایجاد شور و نشاط در بین دانشجویان و ترویج فرهنگ زندگی جمعی در خوابگاه، افزایش مشارکت دانشجویان در اداره خوابگاه های دانشجویی و همچنین آشنایی مسئولان دانشگاه با مسائل این حوزه تدارک دیده شده است.

اسماعیلی افزود: با حمایت های دکتر کوهستانی در چند روز گذشته برنامه ها و اقدامات مناسبی در راستای رفاه دانشجویان انجام شده است که در آینده نیز این برنامه ها تداوم خواهد داشت.

وی راه اندازی و افتتاح سالن بدنسازی و مشاوره و تندرستی ورزشی که با حضور نماینده مجلس و فرماندار افتتاح شد را یکی از اقدامات دانشگاه برای سلامت دانشجویان دانست و بیان کرد: در راستای بهبود فضای خوابگاه ها تجهیزات بسیاری در یک سال اخیر تهیه شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه جیرفت خاطر نشان کرد: خوابگاه برای دانشجوی خوابگاهی در حکم خانه دوم اوست که در ایام تحصیل هر دانشجوی خوابگاهی تنها یک هفتم  مدت تحصیل را در دانشکده می گذراند و مابقی را در خوابگاه سپری می کند. به همین دلیل شرایط زندگی در این مکان اهمیت ویژه ای در حفظ آرامش روحی و جسمی، توسعه فکر و اندیشه و اعتلای شخصیت دانشجو دارد.

وی با اشاره به زندگی خوابگاهی گفت: عالی ترین تحول روانی، تحول اجتماعی است و خوابگاه یک محیط اجتماعی است که لازمه آن رشد اجتماعی می باشد.

دکتر اسماعیلی افزود: زندگی در خوابگاه مستلزم نظم و تحمل و گذشت است و هر کسی توانایی تحمل این شرایط را ندارد.

وی گفت: فعالیت های ورزشی دانشجویی در دانشگاه از جایگاه و کیفیت مناسبی برخوردار است که حضور پررنگ تر دانشجویان، فضایی با نشاط و سرشار از انرژی را در دانشگاه مهیا خواهد کرد.

در ادامه برنامه مسابقه طبخ غذای سنتی برگزار و از اتاق نمونه بهداشتی، برگزیدگان مسابقات ورزشی جام خوابگاه ها در بخش های مختلف تقدیر شد.

حسن ختام این جشن اجرای گروه موسیقی سنتی و تئاتر بود.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi