پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

5:44:21 - یکشنبه 16 شهریور 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
لزوم احداث دانشگاه علوم پزشکی در بافت
فرماندار بافت ظهر دیروز در جلسه شورای بهداشت این شهرسان که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شده بود اظهار داشت: شهرستان بافت از گذشته در بعد علمی زبانزد بوده است این باعث تاسف است که دانشگاه علوم پزشکی نداشته باشیم.

به گزارش ” دانشجوآزاد ”  : فرماندار بافت ظهر دیروز  در جلسه شورای بهداشت این شهرسان که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شده بود اظهار داشت: شهرستان بافت از گذشته در بعد علمی زبانزد بوده است این باعث تاسف است که دانشگاه علوم پزشکی نداشته باشیم.

وی افزود: انصاف و عدالت حکم می‌کند که دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان بافت احداث شود چرا که بیش از هزار پزشک از این شهرستان در سراسر کشور ارائه خدمت می‌کنند.
وی تصریح کرد: تحول نظام سلامت که دولت آن را دنبال می‌کند قابل تحسین است و به نظر من برای اولین بار است که چنین رضایت‌مندی از شبکه بهداشت و درمان در سط ح کشور وجود دارد در چنین شرایطی حیف است که ما از این پتانسیل‌ها استفاده نکنیم.
وی بیان کرد: موسسه عالی سلامت باید راه‌اندازی شود. زیرساخت‌های بیمارستان خاتم‌الانبیا شهرستان بافت مشکلات اساسی دارد از دانشگاه علوم پزشکی استان تقاضا داریم به این بیمارستان عنایت ویژه داشته  باشند.
حمزه‌جواران خاطرنشان کرد: من اعتقاد دارم که در گذشته نظارت‌ها ضعیف بوده و یا قابل قبول نبوده است. چرا باید بیمارستانی که برای ۹۶ تخت تعریف شده است ۱۵۰ تخت داشته باشد؟ خوب معلوم است افزایش تخت بدون کارشناسی هم کار را برای پرسنل دشوار می‌کند و هم برای بیماران رضایت‌مندی را به دنبال نخواهد داشت.
وی با بیان اینکه از دانشگاه علوم پزشکی می‌خواهیم برای چارت سازمانی بیمارستان بافت فکری اساسی شود، اذعان داشت: هدف ما رضایت‌مندی بیمار است و باید برای این هدف نهایت تلاشمان را به کار ببریم.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi