پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

23:21:20 - جمعه 8 آبان 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
لبخند به گرگ چیزی جز طعمه مرگ شدن را در پی نخواهد داشت/ انتقاد از نگاه وهم‌آلود به دشمن
دبیر انجمن اسلامی دانشگاه تربیت مدرس با انتقاد از خوش خیالی و نگاه وهم آلود و اشتباه به دشمن توسط برخی مسئولین، گفت: لبخند به گرگ چیزی جز طعمه مرگ شدن را در پی نخواهد داشت.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از فارس:علی سلطانی‌وش دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به سخن ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه مبنی بر فریب جهان توسط آمریکا درباره برنامه هسته‌ای ایران، اظهار داشت: وقتی ذات یک موجود چیزی جز پلیدی و مکر و حیله و دروغ نباشد نباید چیزی غیر از فریبکاری  و متوسل شدن به دسیسه و خدعه از او انتظار داشت.

وی افزود: آمریکا نماد و مظهر هر پلیدی و زشتی است و تجسم خارجی شیطان است. تاریخ صد سال اخیر جهان خود بهترین گواه این مدعاست. یکی از بهترین نمونه ها برای مطالعه در خصوص جنایات آمریکائی های بررسی رفتارهای این کشور در خصوص ایران است. از همان ابتدا نه با ایران که با اسلام دشمنی و کینه توزی داشتند و پرچمداری ایران در جهان اسلام بعد از انقلاب اسلامی سال ۵۷ باعث شد تا از هیچ جنایتی علیه ملت ایران دریغ نکنند.

این فعال دانشجویی در ادامه افزود: همین بحران بزرگ پرونده هسته‌ای ایران یکی دیگر از همان جنایاتی است که تبدیل به ماجرایی شده است که در طول بیش از ۱۳ سال خسارات و هزینه‌های فراوانی را تحمیل ایران و نظام جمهوری اسلامی کرده است. از همان ابتدا با پرونده سازی؛ انتساب مسائل دروغین و کذایی به ایران و سعی در منحرف کردن افکار عمومی جهانیان با ابزارهایی که در اختیار داشتند مثل رسانه، قدرت و زور در فکر تحمیل کردن نیت خود ضربات مهلک بودند اما به حول قوه الهی و با عنایت به و مکروا و ومکرالله والله خیر الماکرین؛ مکرشان به خودشان بازگشت و امروز تمام جهان نگاهشان به آمریکا چیزی نیست جز نگاه به یک حیله‌گر، فریبکار، جنایتکار و دروغگو.

سلطانی وش تصریح کرد: آنچه که مسلم است این است که در برابر چنین دشمن مکاری باید همیشه آگاه و هوشیار بود چرا که دشمن از هیچ فرصتی برای ضربه زدن و نفوذ دریغ نخواهد کرد. هم ملت ایران و هم مسئولین و در راس آنان مسئولین دولتی باید با چشمان باز و واقع بین همواره تحرکات دشمن را رصد و حرکات و اقدامات بعدی آن را پیش بینی کنند و تدابیر مناسب و متناسب با آن اتخاذ کنند. ما تجربه خوش خیالی و نگاه وهم آلود و اشتباه به دشمن را نزد مسئولین دولت های قبلی بخصوص در زمان اصلاحات داشتیم که چیزی نصیب ما نکرد جز مهیا کردن زمینه نفوذ دشمن.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس در پایان خاطرنشان کرد: تقاضای ما از دولت این است که مراقب و هشیار باشند و زیر پرچم ولایت پیش روند تا خسارات دشمن به حداقل برسد. لبخند به گرگ چیزی در پی نخواهد داشت جز طعمه مرگ شدن.

انتهای پیام/س

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi