پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

22:46:23 - شنبه 4 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کرسی‌های دانشگاهی یکی از راه‌های همکاری یونسکو با دانشگاه است
دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران با اشاره به اینکه نیمی از فعالیت‌های یونسکو را می‌توان در دانشگاه‌ها دنبال کرد، گفت: کرسی‌های دانشگاهی یکی از راه‌های همکاری یونسکو با دانشگاه است.

به گزارش“دانشجوآزاد” ،سعدالله نصیری قیداری، دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو در ایران گفت: برای دستیابی به اقتصاد و توسعه پایدار باید در راستای دستیابی به فناوری و تبدیل علم به تولید حرکت کنیم.

دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو در ایران با اشاره به این مطلب که نیمی از فعالیت های یونسکو را می شود در دانشگاه ها دنبال کرد، افزود: کرسی های دانشگاهی یکی از راه های همکاری یونسکو با دانشگاه است.

نصیری قیداری سپس به تعداد ۱۰ کرسی که در دانشگاه های کشور و با حمایت و همکاری یونسکو انجام می گیرد اشاره کرد و گفت: عمده آن کرسی ها در دانشگاههای تهران است و من تصمیم دارم که بخشی از فعالیت های یونسکو را از تهران به دانشگاه های استان انتقال دهم.

وی دانشگاه های استان را دانشگاه های بزرگ و قَدَری معرفی و خاطرنشان کرد: حتی برخی گروه های موجود و فعال در این دانشگاه ها، مقام های اول و دوم را در سطح کشور دارند.

دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو با اذعان به این مطلب که مطابق با رسالت کاری یونسکو فعالیت های بسیار زیادی وجود دارد که می توانیم از طریق دانشگاه ها انجام دهیم، اظهار امیدواری کرد تا درخواست ها از طریق دانشگاه برای تصویب و اجرایی شدن به یونسکو برسد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi