پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:28:45 - چهارشنبه 3 تیر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کارگاه تفسیر سوره مبارکه حدید
کارگاه تفسیر سوره مبارکه حدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت برگزار می گردد.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت به منظور آشنایی کارکنان و اعضاء هیأت علمی این واحد دانشگاهی با معارف قرآن اقدام به برگزاری کارگاه تفسیر سوره حدید نموده است.
دکتر مجید خزاعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت ضمن گرامیداشت ماه نزول قرآن بیان داشت: کارگاه آموزشی تفسیر سوره مبارکه حدید با همکاری  حجه‌الأسلام رضا‌کرمی‌پور امام جمعه شهرستان جیرفت و دفتر آموزش نیروی انسانی این واحد دانشگاهی در ایام مبارک ماه رمضان برگزار می شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت گفت: مدت این دوره از کارگاه آموزشی ۱۶ ساعت می باشد و به افرادی که ۶۰% حد نصاب امتیاز را کسب نمایند گواهی پایان دوره اعطاء می گردد.
وی هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی، معنویّت‌بخشی به فضای دانشگاه و معرفت‌افزایی دینی و قرآنی با ارتقای سطح دانش استادان و کارکنان در بعدهای مختلف فرهنگی اجتماعی و بهره گیری بیشتر از برکات این ماه مبارک با مضامین قرآنی دانست.
دکتر مجید خزاعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت، ماه مبارک رمضان را فرصتی مناسب برای تفکر و تدبّر در افعال و صفات خداوند بزرگ و روی آوردن به تهذیب نفس و تصفیه درون و پرداختن به محافل انس با قرآن دانست تا بتوان فضا را عطرآگین به کلام آسمانی کرد.
وی با اشاره به برگزاری برنامه های فرهنگی متنوع در این ماه مبارک افزود: طرح تلاوت قرآن کریم، با حضور کلیه پرسنل و حضور در محافل تفسیر قرآن از جمله برنامه‌های ارزشمندی است که در این ماه پر خیر و برکت در این واحد دانشگاهی اجرا می‌شود.
دکتر خزاعی با تأکید بر اجرا نمودن کامل طرح های فرهنگی اظهار داشت: حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای گسترش فرهنگ در واحدهای دانشگاهی تمهیدات شایسته ای را اندیشیده است.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi