پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:04:06 - پنجشنبه 23 مرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
قوه قضائیه نشان دهد که آقازاده ها نیز همچون سایر خلاف کاران به سزای اعمالشان می رسند
دانشجویان بسیجی دانشگا های جیرفت با انتشار بیانیه ای از قوه قضائیه خواستند که نشان دهد آقازاده ها نیز همچون سایر خلاف کاران به سزای اعمالشان می رسند.

به گزارش “دانشجوآزاد ” : ، دانشجویان بسیجی دانشگاه های شهرستان جیرفت با صدور بیانیه ای در حمایت از اقدامات قوه قضائیه در رابطه با پرونده ی مهدی هاشمی اعلام کردند : از مسئولان قوه قضائیه، میخواهیم در مقابل فشارها ایستادگی کرده و با شجاعت و عزم انقلابی، سرانجام پرونده «مهدی هاشمی» را مشخص کنید  و به همگان نشان دهید که آقا زاده ها هم همچون سایر خلاف کاران و مفسدان فی الارض به سزای اعمال ننگینشان خواهند رسید و در جامعه اسلامی همه با هم برابرند.

 

jiroft

jiroft

متن این بیانیه به شرح زیر است :

بسمه تعالی

وقتى پول و لقمه حرام در بین مردم و نخبگان و زبدگان رایج شد، گناه رایج مى‏شود؛ «امرنا مترفیها ففسقوا فیها». وارد شدن در میدان فساد مالى، مقدّمه ورود به میدان فساد اخلاقى و فساد جنسى و فساد شهوانى و انواع و اقسام فسادهاست.امام خامنه ای

ما دانشجویان بسیجی خدا را شاکر و سپاسگذاریم بعد از  سال ها انتظار ،بالاخره  قوه قضائیه تصمیم گرفت برای بررسی جدی با عاملان پرونده های کلان فساد اقتصادی خصوصا برخورد قاطع با آقازاده فتنه گر که اسناد فتنه گری آن  و نقش اصلی در پرونده های فساد اقتصادی ، مسائل امنیتی موجود می باشد،دادگاهی تشکیل دهد و پرونده قطور این آقا زاده را بررسی نماید.

ما دانشجویان بسیجی شهرستان جیرفت از  مسئولان قوه قضائیه می خواهیم این صحبت های مقام معظم رهبری را که فرمودند:((با آغاز مبارزه جدی با فساد اقتصادی و مالی یقینا زمزمه‌ها و به تدریج فریادها و نعره‌های مخالفت با آن بلند خواهد شد. این مخالفت‌ها عمدتا از سوی کسانی خواهد بود که از این اقدام بزرگ متضرر می‌شوند و طبیعی است بددلانی که با سعادت ملت و کشور مخالفند یا ساده‌دلانی که از القائات آنان تاثیر پذیرفته‌اند با آنان هم‌صدا شوند. این مخالفت‌ها نباید در عزم راسخ شما تردید بیفکند! به مسئولان خیر‌خواه در قوای سه‌گانه بیاموزید که تسامح در مبارزه با فساد به نوعی هم‌دستی با فاسدان و مفسدان است. اعتماد عمومی به دستگاه‌ها در برخورد با مجرم و متخلف قاطعیت و عدم تزلزل خود را نشان دهد))مورد توجه قرار دهند و فقط رضایت خداوند را مدنظر داشته باشند

در پایان از قاضی محترم پرونده مهدی هاشمی میخواهیم در مقابل فشارها ایستادگی کرده و با شجاعت و عزم انقلابی، سرانجام پرونده «مهدی هاشمی» را مشخص کنید  و به همگان نشان دهید که آقا زاده ها هم همچون سایر خلاف کاران و مفسدان فی الارض به سزای اعمال ننگینشان خواهند رسید و در جامعه اسلامی همه با هم برابرند.

دانشجویان بسیجی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی شهرستان جیرفت

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi