پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:58:07 - سه شنبه 29 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
قرعه کشی پلی آف دوم به سود مس است /هواداران در خوان آخر کنار ما باشند
مدیرعامل باشگاه مس کرمان امروز دوشنبه با حضور در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از اتهاماتی که این باشگاه زده شد، دفاع کرد.

به گزارش دانشجو آزاد”  به نقل از ایرنا ؛ مدیر عامل مس کرمان  پس از حضور در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال و در مصاحبه ای گفت : در کمیته اخلاق مدارکی را که به عنوان کمک فرهنگی از سال ۹۱ تا کنون در چند نوبت انجام شده و قانونی بوده ارائه و بررسی شد.
وی ادامه داد: بیشتر باشگاه های ورزشی کشور این کمک را انجام داده اند و ما نیز هیچ کار غیرقانونی انجام نداده ایم.

سیف الدینی اظهار کرد:به تمامی اتهاماتی که از ابتدا به باشگاه مس کرمان وارد شده با دلیل پاسخ گفتم و منتظر نتیجه هستیم.

وی با اشاره به این که فدراسیون و سازمان لیگ باید در مورد صحبت های مطرح شده از سوی صادق درودگر مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران پیگیری های لازم را انجام دهد، گفت: وی به افراد بسیاری تهمت زده است.

سیف الدینی، خاطرنشان کرد: درودگر جامعه داوری و سلامت بازی بازیکنان و کادر فنی تیم های دیگر را زیر سووال برده است که باید پیگیری شود.

**قرعه کشی پلی آف دوم به سود مس است

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در رابطه با قرعه کشی مرحله دوم پلی آف که امروز انجام شد، گفت: این که در دیدار رفت استقلال خوزستان میزبان شده به سود تیم ماست.

سیف الدینی، افزود: در این مرحله نیز مانند مرحله گذشته در دیدار با مس رفسنجان شرایط میزبانی در دیدار برگشت به نفع ما خواهد بود و کار ما را تا رسیدن به لیگ برتر هموارتر می کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر در دیدار برگشت کار به وقت اضافه و پنالتی کشیده شود ما در برابر هوادرانمان شانس بیشتری برای پیروزی داریم.

**مس باهوش عمل خواهد کرد

سیف الدینی با اشاره به این که برای موفق شدن در دو دیدار مقابل تیم استقلال اهواز باید باهوش عمل کنیم، افزود: کادر فنی برنامه خاصی در این رابطه دارد و همه بازیکنان تلاش می کنند از نهایت هوش خود استفاده کنند.

وی ادامه داد: به هر حال تیم استقلال اهواز یک تیم لیگ برتری است و توانسته بازیکن خارجی و لیگ برتری داشته باشد و همین موضوع یک امتیاز خوب برای آنهاست.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان بیان کرد: اما تیم ما نیز بازیکنان با غیرت و توانمندی دارد و به امید خداوند می توانیم با حمایت همه هواداران به لیگ برتر صعود کنیم.

**هواداران در خوان آخر کنار ما باشند

سیف الدینی گفت: هواداران تیم مس کرمان مانند همیشه در مرحله آخر نیز در کنار ما باشند و تشویق های خود را از تیم مس کرمان دریغ نکنند.

وی ادامه داد: هواداران در دیدار گذشته ما مقابل مس رفسنجان تعهد خود را نشان دادند و همیشه ثابت کرده اند بویژه در مقاطع حساس کنار ما هستند.

وی افزود: با کمک هواداران و حضور آنها در بازی برگشت با استقلال خورستان در ورزشگاه شهید باهنر کرمان اگر خداوند به ما کمک کند جشن صعود را با هم برگزار می کنیم.

تیم مس کرمان پس از اینکه سال ها در لیگ برتر حضور داشت سال گذشته به لیگ دسته یک سقوط کرد اما در فصل جاری این رقابت ها همه تلاش خود را برای بازگشت به لیگ برتر انجام داده و یک گام تا رسیدن به هدف فاصله دارد.

انتهای پیام/

بر چسب ها: ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi