پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:28:25 - سه شنبه 26 اسفند 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
قدرت نمایی نظام جمهوری اسلامی و شجاعت قوه قضائیه در صدور حکم مهدی هاشمی
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: قدرت نمایی نظام جمهوری اسلامی و شجاعت قوه قضائیه در صدور حکم مهدی هاشمی نمایان بود.

سید مرتضی حسینی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دانشجو آزاد در رابطه با حکم صادر شده برای پرونده مهدی هاشمی گفت: باتوجه به اینکه در طول مدت محاکمه مهدی هاشمی از جمیع جهات قوه قضائیه تحت فشار بود، این حکم، حکم خوبی است.

وی ادامه داد: همین اندازه که این آقازاده با قدرت و قلدری به دادگاه می رفت و دادگاه را به رسمیت نمی شناخت و نسبت به جلسات دادگاه بی اعتنا بود و هرگز احساس نمی کرد که برای او قرار محکومیت صادر شود، عمکلرد قوه قضائیه بسیار تحسین برانگیز است.

سید مرتضی حسینی افزود: این حکم به همه فهماند که نظام جمهوری اسلامی با هیچکس رودربایستی ندارد و هرکسی با هر پشتوانه ای در جمهوری اسلامی حریم امن ندارد، این قدرت نمایی نظام جمهوری اسلامی بود که حتی فرزند هاشمی رفسنجانی و همچنین معاون اول رئیس جمهور سابق هم در برابر قانون ایمن نیستند و به زندان می روند.

عضو کمیسیون فرهنگی با اشاره به اقتدار نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی با فساد مخالف است و با هیچ متخلفی تعارف ندارد.

وی در پایان عنوان کرد: در رابطه با میزان حکم صادره همگی به تشخیص قاضی احترام می گذاریم و از شجاعت و دلیری وی که تحت فشارهای سنگین چنین حکمی صادر کرد متشکریم.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi