پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:23:45 - یکشنبه 27 مهر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فعالیت ۱۳۰ کانون فرهنگی و هنری و ۴۰ نشریه دانشجویی در دانشگاه پیام‌نور کرمان
مدیر فرهنگی دانشگاه پیام‌نور کرمان گفت: ۱۱۰ انجمن علمی، ۱۳۰ کانون فرهنگی و هنری و ۴۰ نشریه دانشجویی در دانشگاه پیام‌نور کرمان در حال فعالیت هستند.

به گزارش “دانشجو آزاد” امین رستمی، مدیر فرهنگی دانشگاه پیام‌نور کرمان روز گذشته در جمع خبرنگاران با اشاره اتمام تدوین سند راهبردی فرهنگی دانشگاه پیام نور استان کرمان بیان داشت: سند راهبردی فرهنگی سال تحصیلی ۹۳-۹۴ دانشگاه پیام‌نور استان کرمان در قالب ۱۴ موضوع پیرامون شعار سال تدوین شد.

وی به تدوین تقویم فرهنگی دانشگاه نیز اشاره کرد و افزود: برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، برگزاری جلسات هم‌اندیشی و غیره از جمله این برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده در این تقویم است.

رستمی تصریح کرد: دانشگاه پیام‌نور کرمان دارای ۴۰ نشریه ثبت شده در دفتر فرهنگ وزارت علوم است.

این مقام مسئول به اشاره به وجود ۱۱۰ انجمن علمی و ۱۳۰ کانون فرهنگی و هنری در دانشگاه پیام‌نور استان کرمان خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود که ماهانه یک کرسی آزاداندیشی در واحدها و مراکز دانشگاه پیام‌نور استان کرمان برگزار شود.

وی در پایان گفت: در سال گذشته شاهد برگزاری  ۱۴ کرسی آزاداندیشی در دانشگاه پیام‌نور کرمان بودیم و امیدواریم امسال هم بتوانیم اقدامات ارزشمندی در این زمینه انجام دهیم.

انتهای پیام/

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi