پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:15:38 - دوشنبه 5 مرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فعالیت‌های دانشجویان بسیجی شهربابک در قالب اردوهای جهادی آغاز شد
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان شهربابک در مراسم افتتاحیه اردوهای جهادی شهرستان شهربابک گفت: فعالیت‌های دانشجویان بسیجی این شهر در قالب اردوهای جهادی آغاز شد.

به گزارش “دانشجو آزاد”  به نقل از «خبرگزاری دانشجو» ؛ برفه ای روز گذشته در مراسم افتتاحیه اردوهای جهادی شهرستان شهربابک با اعلام آغاز فعالیت های جهادی دانشجویان شهربابکی گفت: تابستان امسال دانشجویان بسیجی شهربابکی در قالب اردوهای جهادی در زمینه های فرهنگی و اجتماعی، عمرانی و سازندگی و خدمات بهداشتی و بهزیستی، ساخت و تعمیر مسکن محرومین به مناطق روستایی اعزام می شوند.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان شهربابک افزود: امیدواریم که امسال هم بتوانیم همچون سالهای گذشته با کمک و همت نیروهای جوان دانشجو نواقص و محرومیت های برخی مناطق بهبود یابد.

علی دستوری، فرمانده سپاه شهربابک نیز در این مراسم با اشاره به اینکه یکی از نیازهای مهم و ضروری در جامعه مدیریت جهادی است؛ گفت: سبک مدیریت جهادی برای برطرف کردن نیازهای اقتصادی و فرهنگی جامعه است.

وی ضمن تاکید بر پیگیری و اجرای بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با مدیریت جهادی گفت: راه برون رفت از تحریم های اقتصادی تکیه بر توان داخل و تحقق اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi