پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

14:26:50 - دوشنبه 31 خرداد 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرشاد گل سفیدی: «علی البدل» دایی جان ناپلئون دیگری است
فرشاد گل سفیدی با اشاره به اینکه «علی البـــدل» با دوربیـن جدیدتری نسبــــت به آثار گذشته سیــروس مقدم تصویربرداری می شود، از موفقیت های این اثر در تلویزیون صحبت کرد.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از برنا- فرشاد گل سفیدی با اشاره به اینکه «علی البـــدل» با دوربیـن جدیدتری نسبــــت به آثار گذشته سیــروس مقدم تصویربرداری می شود، از موفقیت های این اثر در تلویزیون صحبت کرد.

فرشاد گل سفیدی مدیر تصویربرداری سریال «علی البدل» در گفت و گو با ما در رابطه با آخرین وضعیت تصویربرداری این اثر تلویزیونی، اظهار داشت: نزدیک ۲ ماه به پایان تصویربرداری این فیلم باقی مانده است، روزانه ۴ الی ۶ دقیقه ضبط می کنیم. وی با اعلام اینکه با دوربینی جدید «علی البدل» تصویربرداری می‌شود، گفت: در این سریال با مدل جدیدتری سریال، تصویربرداری‌ می‌شود. همچنین در مبحث نور از نورهای جدیدتری استفاده کرده‌ایم که امیدوارم این تغییرات به مذاق مخاطب خوش بیاید.

گل سفیدی با اشاره به اینکه تازه‌ترین سریال سیروس مقدم، «دایی جان ناپلئون» دیگری در تلویزیون است، تصریح کرد: زمانی که گروه حرفه‌ای بر سر یک پروژه نمایشی حاضر باشند، مطمئنا باشید محتوای فیلم به قدری غنی خواهد بود که مورد توجه عموم مردم قرار خواهد گرفت، «علی البدل» از داستان خوبی به همراه بازیگران خوبی بهره می برد، همین مسئله موجب ارتقاء آثار سیروس مقدم همواره شده است.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi