پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:10:46 - شنبه 3 دی 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فراخوان ملی تولید محتوای دانشجویی با موضوع «سبک زندگی دانشجویی» اعلام شد
فراخوان طرح ملی تولید محتوای دانشجویی در قالب ویدئومقاله و با موضوع «سبک زندگی دانشجویی» توسط معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر منتشر شد.

به گزارش دانشجو آزاد: 

فراخوان طرح ملی تولید محتوای دانشجویی در قالب ویدئومقاله و با موضوع «سبک زندگی دانشجویی» توسط معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر منتشر شد.

فراخوان طرح ملی تولید محتوای دانشجویی در قالب ویدئومقاله و با موضوع «سبک زندگی دانشجویی» در راستای فرهنگ‌سازی و پرداختن به دغدغه‌های موضوعی با استفاده از تولیدات دانشجویی، از پژوهش‌های تشکل‌های دانشجویی یا دانشجویان به صورت انفرادی حمایت می‌کند.

موضوعات این طرح شامل: مهارت‌های مطالعه؛ ارتباط میان اشتغال دانشجویی و سطح تحصیلی دانشجویان؛ دانشجو و زندگی سالم؛ دانشگاه سبز اعلام شده است.

قالب‌های این طرح نیز شامل تولیدات ویدئویی ۳-۲ دقیقه‌ای و همچنین تولیدات یک دقیقه‌ای موشن‌گرافی است که محتوای آن، پیوستی علمی‌فرهنگی ذیلِ موضوعات فوق داشته باشد.

مهلت شرکت در این فراخوان ۳۰ دی‌ماه اعلام شده است. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این فراخوان، عبارت «سبک زندگی دانشجویی» را به شماره ۰۹۰۲۴۲۶۳۰۰۵ پیامک نمایند یا با نام کاربری isojdart در پیام‌رسان بله و تلگرام ارتباط برقرار کنند.

طرح ملی تولید محتوای دانشجویی با موضوع «سبک زندگی دانشجویی» به میزبانی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر و با حمایت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi