پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:45:18 - دوشنبه 15 شهریور 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فال روز دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۵
برای آگاهی از اتفاقات مهم پیش روی خودتان در روز دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ فال روزانه سایت نمناک را بخوانید

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از باشگاه خبرنگاران:

– فال روزانه در روز ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ برای متولدین فروردین ماه

 شما می‌خواهید تمام روز کار کنید، اما این به معنی انجام دادن تمام کارهایتان در یک روز نیست. اگر شما با هدف برقراری تعادل در کارهایتان برنامه ریزی کنید، به بهترین نحو قادر خواهید بود هم به کارهایتان برسید و هم تفریح کنید. با تلاشی مضاعف و کمی‌ خلاقیت می‌توانید در روزهای آینده به این هدفتان برسید. فقط در نهایت زمانی که تصمیم به تفریح کردن گرفتید زیاده روی نکنید؛ اعتدال و میانه روی کلید رسیدن به موفقیت است.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 15 شهریور 1395

– فال روزانه در روز ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ برای متولدین اردیبهشت ماه

شما چه بچه داشته  باشید چه نداشته باشید امروز مجبورید نقش پدر و مادر را بازی کنید!! توجه کردن به کارهای خانه یا دنبال کردن قولی که به یکی از اعضای خانواده داده بودید شما را از مسئولیتهایتان در محل کار دور می‌کند. بحث در این نیست که برای انجام دادن کارهایتان حتما باید کسی بهتان یادآوری کند. بلکه موضوع این است که شما قادر نیستید به تمام حرفهایی که قبلا زده بودید عمل کنید! وظایف خود را اولویت بندی کنید و آن کاری که بهتر از همه است را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 15 شهریور 1395

– فال روزانه در روز ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ برای متولدین خرداد ماه

 شما امروز حتی اگر لازم شد که از مدرسه یا سرکارتان جیم شوید، در هر شرایطی دلتان می‌خواهد تفریح کنید!! اما شما درصورتی می‌توانید واقعاً تفریح کنید که وظایف‌تان را انجام نشده رها کنید. تنها فکر کردن در مورد نتیجه کار برای غلبه کردن بر یک مانع کفایت نمی‌کند. باوجود این با دسته بندی کردن کارهایتان در بخش‌های کوچک و پشت سر هم به راحتی می‌توانید کار خود را تمام کنید و بعد از آن می‌توانید با آرامش به تفریحتان نیز برسید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 15 شهریور 1395

– فال روزانه در روز ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ برای متولدین تیر ماه

 مشکلی که شما با آن دست به گریبان هستید این است که زمانی که باید به یک درخواست جواب منفی بدهید، نمی‌توانید این کار را بکنید و هر درخواستی را قبول می‌کنید. این مشکل باعث شده است که نسبت به کارهایی که لازم است به اتمام برسانید بی‌توجه باشید، الان وقت این رسیده که روش خود را تغییر دهید. بهترین کاری که می‌توانید از آن شروع کنید این است که با حقیقت روبرو بشوید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 15 شهریور 1395

– فال روزانه در روز ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ برای متولدین مرداد ماه

 ممکن است عقیده شما این نباشد که افکارتان را برای خودتان نگه دارید، اما این احتمالا بهترین سیاستی است که اکنون می‌توانید اتخاذ کنید. زمانی که اجازه می‌دهید احساسی از شما جدا شود، پنجره‌های دلتان باز شده و تمام رازها و اسرارتان می‌تواند بیرون ریخته شود. حتی اگرفکر می‌کنید که می‌دانید حد و مرز آن کجاست، اما ممکن است سخت باشد که وسط کار آن را کنترل کنید. خوددار باشید و اسرارتان را برای خودتان حفظ کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 15 شهریور 1395

– فال روزانه در روز ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ برای متولدین شهریور ماه

امروز بیش از اندازه رویاپردازی می‌کنید و در این رویاهای برای مشکل اخیر خود راه حل‌های مضاعفی به ذهنتان می‌رسد. ولی متاسفانه نمی‌توانید بگویید کدام یک از راه حل‌های از همه بهتر است. امروز حس شما بهتان می‌گوید اولین فکری که به ذهنتان آمد را قبول کنید، ولی هم اکنون این دیدگاه لزوماً روشی عاقلانه نیست. پس قبل از اینکه تصمیم نهایی بگیرید، برای فکر کردن به هر گزینه‌ای که به ذهنتان می‌رسد وقت بگذارید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 15 شهریور 1395

– فال روزانه در روز ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ برای متولدین مهر ماه

 برای هر کاری که امروز انجام می‌دهید باید یک توجیه داشته باشید ولی شاید ذهنتان یاری نکرده و نتوانید خیلی منطقی برخورد کنید. گرچه انگیزه ی پسندیده ای دارید اما در عمل آن را نشان نمی‌دهید. شما به راحتی می‌توانید با دلگرمی‌کامل کاری را انجام بدهید که بعداً ممکن است به خاطر آن پشیمان بشوید.به هرحال، عاقلانه ترین کار این است که به توصیه‌هایی که می‌شنوید گوش کنید و حتی اگر  کاملاً هم با آنها موافق نیستید، اعتنایی نکنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 15 شهریور 1395

– فال روزانه در روز ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ برای متولدین آبان ماه

 شما امروز حتی اگر شغلتان هم ایجاب کند، نمی‌توانید یک جا بنشینید!! حتی اگر راهی برای همکاری کردن با دوستانتان در طول روز پیدا نکردید، باید خستگی و بی حوصلگی را از ذهن خود بیرون کنید؛ چرا که دوستان شما خودشان در فکر آماده کردن شرایط لازم هستند. آنها همچنین می‌توانند شما را به داشتن ایده‌های مثبت تشویق کنند، بنابراین به دقت به حرف‌هایشان توجه کنید

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 15 شهریور 1395

– فال روزانه در روز ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ برای متولدین آذر ماه

مثل اینکه درهای خوشبختی به روی شما بسته شده‌اند، بنابراین اکنون قبل از اینکه زمان را از دست بدهید کاری مثبت انجام بدهید. این کار نیز دردسرهایی دارد، برای اینکه خیلی سریع واکنش نشان دادن نیز مشکلات خودش را دارد. اگر شما کاملاً به خودتان مطمئنید دوباره فکر کنید و ببینید که در چند ساعت آینده چه احساسی خواهید داشت. اگر کم کم در حالیکه روز به جلو می‌رود شما این اطمینانتان را از دست دادید، فقط باید به مسائل مهم فکر کنید. به موضوعاتی که شما نسبت به آنها آگاهی ندارید باید بیشتر از کارهایی که می‌خواهید انجام دهید توجه کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 15 شهریور 1395

– فال روزانه در روز ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ برای متولدین دی ماه

شما امروزر در حالی که برای بیان کردن نظریات خود از شیوه هایی استفاده می کنید که افراد دیگر فقط می توانند این شیوه ها را در ذهنشان تصور کنند، در همه جا مطرح خواهید بود. خوشبختانه شما اکنون از پیروی کردن از قوانین معاف شده اید، درحالیکه شما پیشرفت می کنید دست به کار شده اید که خودتان قوانینی را وضع کنید. سریع واکنش نشان دادن به خصوص وقتی که همه چیز طبق برنامه شما پیش می رود، می تواند نشاط آور باشد. تا جایی که می توانید از این موضوع لذت ببرید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 15 شهریور 1395

– فال روزانه در روز ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ برای متولدین بهمن ماه

 شما می‌توانید نقشی محوری در فعالیتهای مربوط به خانواده‌تان، گروهی از نزدیکترین دوستانتان و یا در جمع یک سری از افراد هم فکرتان داشته باشید. اما قبل از اینکه بتوانید تأثیر مثبتی بر کل فعالیتهای این افراد بگذارید، ابتدا باید شیر پرخروش درون آنها را رام کنید. اگر فقط یک بار روشتان را تغییر دهید می‌توانید یک راه حل سیاست مدارانه برای این مسأله بیابید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 15 شهریور 1395

– فال روزانه در روز ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ برای متولدین اسفند ماه

ظاهرا شما پول کافی برای خریدن چیزی که دوستش دارید و عشق کافی برای راضی کردن دلتان ندارید! اما الان در این شرایط نااراحت کننده درس و اندرز مهمی نهفته است. شما دارید یاد می‌گیرید که می‌توانید با کمتر از این هم کاملا راضی و خشنود باشید. همین الان محدودیت‌هایی که خودتان برای خود ایجاد کرده‌اید را شکسته و سعی کنید که به سادگی نگرش خود را تغییر دهید.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi