پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:50:06 - یکشنبه 21 دی 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
غیرعلنی برگزار شدن دادگاه هاشمی باعث بی اعتمادی مردم شده است/ قوه قضائیه با رای قاطعانه اعتماد را به جامعه برگرداند
دبیر تشکل جمعیت اسلامی دانشگاه آزاد کرمان گفت :غیرعلنی برگزار شدن دادگاه هاشمی باعث بی اعتمادی مردم شده است، امید است قوه قضائیه با رای قاطعانه اعتماد را به جامعه برگرداند.

حسین بکتاشی دبیر تشکل جمعیت اسلامی دانشگاه آزاد کرمان در گفتگوی اختصاصی با “دانشجو آزاد” در رابطه با عملکرد قوه قضائیه در خصوص پرونده مهدی هاشمی گفت: در رابطه با چنین پرونده های کلانی باید به فرموده مولی علی تاسی کرد که در نامه ای به مالک اششتر فرمودند:زمانیکه مردم به شما بی اعتماد شدند و به شما شک دارند باید به صورت علنی با مردم صحبت کنید و صراحتا همه چیز را به مردم بگویید.

وی افزود: نمیدانم چرا در جامعه امروزی به این فرموده امام علی (ع) توجه نمی شود ولی اگر درست عمل شود بی اعتمادی مردم از بین خواهد رفت.

بکتاشی ادامه داد: من این دادگاه غیرعلنی را مخالف نامه ای که امام علی به مالک اشتر فرستادند می دانم چون در آن نامه صراحتا اعلام شده زمانیکه مردم به اجرای عدالت بی اعتماد می شوند بایستی مسئولین امر با شفاف سازی اعتماد را به جامعه برگردانند البته ممکن است قوه قضائیه بنا بر صلاح دیدی که به مصلحت نظام است اینگونه عمل می کند.

دبیر تشکل جمعیت اسلامی دانشگاه آزاد در پایان بیان داشت: با توجه به غیرعلنی برگزار شدن دادگاه مهدی هاشمی ما در جریان تخلفات و جرایم این فرد قرار نداریم پس نمی توان گفت چه حکمی متناسب با جرایم این فرد است و آیا عدالت در مورد این پرونده برقرار می شود یا خیر، امید است قوه قضائیه با رای قاطعانه اعتماد را به جامعه برگرداند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi