پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:00:27 - پنجشنبه 21 اسفند 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
غلامحسین زاده: ماموریت گرا نبودن دانشگاهها بزرگترین آسیب در حوزه ادبیات پایداری است
غلامحسین زاده عنوان کرد: ماموریت گرا نبودن دانشگاهها بزرگترین آسیب در حوزه ادبیات پایداری است

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ غلامحسین زاده عضو کمیته برنامه ریزی سرفصل های وزارت علوم در حاشیه ارائه مقالات در کنگره ادبیات پایداری در رابطه با مشکلات رشته ادبیات پایداری گفت: برای ارتقا هرچه بیشتر این رشته بایستی کنگره ها و همایش ها تقویت شود، همچنین برای اینکه همایش ها و کنگره های ادبیات پایداری از لحاظ کیفی هم بهبود داشته باشند باید بازنگری شود.

وی ادامه داد:در برگزاری کنگره هایی از این دست باید به اندازه نیرویی که صرف می شود دستاورد علمی نو هم داشته باشیم؛ همین که گاهی افراد جمع شوند ما این را نفی فایده نمی کنیم ولی نیاز جدی ما تحقیق است.

عضو کمیته برنامه ریزی سرفصل های وزارت علوم با اشاره به مشکلات حوزه ادبیات پایداری اظهار داشت: برای دروس ادبیات پایداری منبع نداریم، باید روی این زمینه فکر کنیم و تمام کسانی که در حوزه ادبیات پایداری کار می کنند باید جمع شوند که هم افزایی داشته باشند.

علامحسین زاده تصریح کرد: دانشگاههای ما ماموریت گرا نیستند و این آسیب جدی در همه رشته هاست و باید با همفکری مدیر گروهها و صاحبنظران حداقل در حوزه دانشگاه تقسیم کار و ماموریت صورت گیرد و برخی مشکلات حل شود.

وی در پایان عنوان کرد: اگر کنگره های ما ماموریت محور باشند این گام مهمی است و همچنین بایستی نشست های تخصصی با دعوت از اساتید و مولفان حوزه ادبیات پایداری داشته باشیم که در این صورت بسیاری از مشکلات قابل حل است.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi