پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:35:07 - شنبه 16 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
عدم توجه به مکتب امام (ره) جمهوری اسلامی را با بحران کارآمدی مشروعیت مواجه می‌کند
دبیر اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل گفت: وقتی از آرمان‌ها، اهداف و مکتب امام (ره)، فاصله بگیریم، با مشکل بحران کارآمدی در نظام جمهوری اسلامی مواجه خواهیم شد.

به گزارش “دانشجو آزاد ” به نقل از فارس؛ میکائیل دیانی دبیر اتحادیه انجمن اسلامی، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مراسم ارتحال امام (ره) گفت: آنچه رهبر معظم انقلاب در رابطه با تحریف شخصیت و فاصله گرفتن از خطوط اصلی مکتب امام (ره) مطرح کردند خطر بزرگی است که امروز جامعه ایرانی را به شدت تهدید می‌کند.

وی با بیان اینکه بزرگترین چالش  تحریف شخصیت و فاصله گرفتن از خطوط اصلی مکتب امام (ره)، چالش مشروعیت و کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران است، افزود: وقتی که از آرمان‌ها، اهداف و مکتب امام (ره)، رسیدگی به حل مشکلات مردم، مبارزه با دشمنان و تکیه بر قدرت مردمی برای ساخت کشور که از دغدغه‌های امام (ره) بود فاصله بگیریم، با مشکل بحران کارآمدی در نظام جمهوری اسلامی مواجه خواهیم شد.

دیانی افزود: امروزه رهبری تاکید ویژه‌ای برای خطوط فکری و صراط مستقیم امام (ره) دارند و تاکید می‌کنند که نباید گذاشت شخصیت امام (ره) دچار تحریف شود و این به خاطر این است که برخی تلاش می‌کنند با نظرهای شخصی، گروهی و حزبی خود امام(ره) را به آن چیزی که وجود ندارد، تفسیر کنند و شخصیتی بسازند که نه در صحیفه امام (ره) و نه در تصویر و سخنرانی ایشان وجود دارد.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: اسکتبارستیزی و مقابله با دشمن و رسیدگی به حل مشکلات مردم از دغدغه‌های اصلی امام (ره) بود و فاصله گرفتن دولت از این مسیر اصلی مشکلاتی را ایجاد می‌کند. آنچنان که بحران کارآمدی امروز به شدت احساس می‌شود و احتمال این وجود دارد که این بحران به سمت بحران مشروعیت کشیده شود.

دبیر اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل تصریح کرد: اگر دولتی در جمهوری اسلامی به مکتب و مسیری که امام (ره) مشخص کرده‌اند پایبند نباشد و به حل مشکلات مردم از طریق توانمندی‌های داخلی نظام اهمیت ندهد با بحران کارآمد مواجه خواهیم شد که این خود به خود منجر به بحران مشروعیت هم خواهد شد.

دیانی در خاتمه اضافه کرد: اینکه دولت محترم توجه آنچنانی به مشکلات مردم ندارد و دو سال و اندی است که مردم را درگیر مذاکراتی بی‌فایده کرده است که از دل آن چیزی عاید ما نشده است نظام را به سمت بحران مدیریتی می‌برد و این که امروز بر عدم تحریف مسیر و مکتب امام (ره) تاکید می‌شود به خاطر این است که مقابل ایجاد بحران گرفته شود.

انتهای پیام/

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi