پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

2:05:58 - شنبه 28 شهریور 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
عتبات دانشگاهیان، نمود عینی وحدت حوزه و دانشگاه
بسیاری از اساتید و روحانیون حاضر در زیارت دانشگاهی عتبات، معتقدند: سفرهای این چنینی و ارتباط تنگاتنگ اساتید دانشگاه و روحانیت حوزه ، مقدمه وحدت حوزه و دانشگاه است.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از لبیک؛ بسیاری از اساتید و روحانیون حاضر در زیارت دانشگاهی عتبات، معتقدند: سفرهای این چنینی و ارتباط تنگاتنگ اساتید دانشگاه و روحانیت حوزه ، مقدمه وحدت حوزه و دانشگاه است.

حجت الاسلام والمسلمین اعلمی روحانی کاروان دانشگاهیان لرستان، ضمن توضیح نحوه برقراری ارتباط پیش از سفر با اعضای کاروان دانشگاهی می گوید: بعد از سفر هم این ارتباط ادامه دارد و در قم جلساتی برگزار خواهد شد که اندوخته های این سفر حفظ شود.

وی با اشاره به نمونه های قبلی ارتباط بعد از سفر با زائرین دانشگاهی گفت: با بسیاری از زائرین دانشگاهی، اساتید و دانشجویان که در سفرهای زیارتی قبل، ارتباط گرفته بودیم در ارتباط هستیم و شک نداریم که این ارتباط ها تاثیر گذار خواهد بود.

وی سفر عتبات دانشگاهیان را نمود عینی وحدت حوزه و دانشگاه خواند و گفت: در تدریس هر دوطرف، به روز بودن روحانیون و اساتید و نوع ارتباط با دانشجویان و همچنین مراودات علمی هر دوطرف تاثیر سفر عتبات به وضوح نمایان است.

نصرتی مدیرکاروان دانشگاهیان لرستان نیز از برگزاری جلسات هم اندیشی، پرسش و پاسخ پیرامون مباحث معرفتی و مسائل اجتماعی مانند ازدواج و … در طول سفر خبرداد و گفت: این برنامه ها ادامه خواهد داشت.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi